krant

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
op 10-7 staat er een stukje in de krant (dagblad de limburger, (iig editie midden limburg))over het sprint-kawaatje waar ik het blokje van gemaakt heb.
Nu nog hopen op goede prestaties van motor, en berijder.
'k vind het toch wel leuk de de krant eens gehaald te hebben. :)

Paul.
 
Scannen dat piccie
Wil dat wel eens zien.

Enne de fietsten die getuned zijn, zijn helemaal niet zo verkeerd :9
 
Scannen! :)
Enneeuhh.. volgende keer wel een motor-forum.nl sticker op plakken he! ;)
 
Scannen! :)
Enneeuhh.. volgende keer wel een motor-forum.nl sticker op plakken he! ;)


Scannen?, 'tis bijna een halve pagina groot, en dat past niet onder mijn scanner '(
En, sticker van het motor forum heb ik niet, 'kwist trouwens nog geeneens dat die er eventueel zijn :?

Groeten Paul.
 
Er zijn er hier wel meer die ooit de krant eens zullen halen, maar dan in andere omstandigheden vrees ik
 
Scannen?, 'tis bijna een halve pagina groot, en dat past niet onder mijn scanner '(
En, sticker van het motor forum heb ik niet, 'kwist trouwens nog geeneens dat die er eventueel zijn :?

Groeten Paul.

Effe bellen met limburger. Zij hebben dat artikel gewoon digitaal.

edit: ik probeer op dit moment een digitale copie te bemachtigen via een systeembeheerder van Media groep Limburg. Weet niet of het zal lukken.
 
Laatst bewerkt:
op 10-7 staat er een stukje in de krant (dagblad de limburger, (iig editie midden limburg))over het sprint-kawaatje waar ik het blokje van gemaakt heb.
Nu nog hopen op goede prestaties van motor, en berijder.
'k vind het toch wel leuk de de krant eens gehaald te hebben. :)

Paul.

Eens een keer wat anders dan berichten over doden, gewonden en snelheidsduivels.
 
En?En?En? Ik zit hier maar te wachten ;)
Ik ken die Kawa natuurlijk wel, maar wil het artikeltje lezen.
Paul, ben jij in Drachten as Zondag?

Ik zal mijn best te doen om aanwezig te zijn, en ik hoop nu toch ook echt dat er eindelijk enige goede resultaten geboekt worden. (wordt wel tijd!)
Groeten Paul.
 
De MF aanwezigheid zal duidelijk genoeg zijn.
Zoek maar kale mannen op met een zootje ongeregeld ;)
 
En?En?En? Ik zit hier maar te wachten ;)
Ik ken die Kawa natuurlijk wel, maar wil het artikeltje lezen.
Paul, ben jij in Drachten as Zondag?

Nummero 1.

Beschik hier niet over software om plaatje te resizen. Daarom alleen effe als attachment.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/4437/c60e745b83e2f4b3c6c0e3b1a18ad6c3 (1c.jpg)​
 
En nummer 2.

wederom in lomp formaat

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/4438/6fd400350426f78b30325f054a28c6b1 (2c.jpg)​
 
Waanzinnig zo'n brommertje :9~ :9~ :9~

khoop jou niet op de openbare weg, voor het stoplicht tegen te komen :} :} :}

Hoe zo bang voor Paul noi, bang voor Kawa JEP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan