Kras in helm

Dyna rulez

MF'er
1 jun 2006
63
0
Hallo, ik heb het gepresteerd om een flinke kras in mijn zwarte helm te krijgen, waardoor de wit met roze gekleurde onderlaag zichtbaar is... '(

Vind het geen gezicht, en zou er graag iets aan willen doen. Weet iemand een manier om zo'n kras een beetje minder te laten opvallen? Perfect wordt het toch niet meer, maar om nou met zo'n roze streep rond te rijden vind ik ook zoiets. -O-

Kun je misschien met een bepaald soort verf de kras een klein beetje bijkleuren, of is dat slecht voor je helm?
 
Hallo, ik heb het gepresteerd om een flinke kras in mijn zwarte helm te krijgen, waardoor de wit met roze gekleurde onderlaag zichtbaar is... '(

Vind het geen gezicht, en zou er graag iets aan willen doen. Weet iemand een manier om zo'n kras een beetje minder te laten opvallen? Perfect wordt het toch niet meer, maar om nou met zo'n roze streep rond te rijden vind ik ook zoiets. -O-

Kun je misschien met een bepaald soort verf de kras een klein beetje bijkleuren, of is dat slecht voor je helm?
heey jij weer :W
hoe gaat het met de hondjes en het trainen?

oow en over de helm ff bijtippen met een lakstiftje ja
en misschein dan oppoetsen met comandant schijnt goed te werken
nou veel pelzier ermee :)
 
als je naar de betere automaterialen zaak gaat dan hebben ze een soort wax-stiftje waar je krassen mee kunt opvulen. Doen ze bij auto's best vaak.
 
Heel basic met een watervaste stift de kras inkleuren zodat je de onderlaag niet meer ziet.
 
Helm is idd nog vrij nieuw, dus ik baal er nogal van... B|
Ik vind op zich een kras helemaal niet zo erg, maar die roze onderlaag... nee, dat is niks voor mij. :N

Maar ik ga eens op zoek naar zo'n zwarte lakstift. Bedankt voor alle tips! *O*

En met mijn hondjes gaat alles just fine. 8-)
 
Gewoon met een cd marker bij kleuren. Of alles eraf schuren roze is mischien niet je kleur, maar dan is wel alles gelijk.























:+
 
ik heb een rode helm, en deze bijgewerkt met "nagellak"
maar of je zwarte nagellak hebt weet ik niet, mijn vriendin wel,
ik zou zeggen de deur staat open, koffie is warm

:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan