Krasjes op titanium uitlaat

ZX7RULES

MF veteraan
7 mrt 2005
12.815
0
LEEUWARDEN
Hallo,vraag ik heb enkele lichte krasje op een titanium demper

hoe kan ik deze evt. het beste wegpoetsen.

Belgom zou niet kunnen volstaan volgens Motoport.

tips bitte :}
 
~
Hallo,vraag ik heb enkele lichte krasje op een titanium demper

hoe kan ik deze evt. het beste wegpoetsen.

Belgom zou niet kunnen volstaan volgens Motoport.

tips bitte :}[/quote



Poets pasta? En dan inpolijsten? Eerst natuurlijk heel lichtjes opschuren. Misschien een idee dit. Weet anders ook niet.

Suc6
 
Laatst bewerkt:
Daar gebruik ik Autosol voor werkt perfect.
Titanium heeft ook de neiging om wat te verkleuren en met Autosol wordt het weer als nieuw.

:W Zagetta
 
Nee omdat je daarna de hele uitlaat licht poets.
Als je af en toe de uitlaat poetst blijft hij als nieuw.

:W
 
Had het geen demper moeten worden of had je het achter glas moeten gaan stallen.

Peter
(die gisteren zijn fiets letterlijk door de bagger heeft getrokken en die nu heerlijk vies is).
 
En werkt dat alleen met oppervlakkige krassen of bijvoorbeeld ook voor de plekken die worden veroorzaakt door de houder ?
 
En werkt dat alleen met oppervlakkige krassen of bijvoorbeeld ook voor de plekken die worden veroorzaakt door de houder ?


Ik weet niet wat voor plekken veroorzaakt worden door de houder( aangekoekt vuil denk ik) maar probeer het gewoon.

Op carbon zou ik het niet weten daar heb ik geen ervaring mee.
 
Ik weet niet wat voor plekken veroorzaakt worden door de houder( aangekoekt vuil denk ik) maar probeer het gewoon.

Nee, slijtplekken. Zand/vuil komt tussen de uitlaat en houder en omdat er altijd iets beweging in zit, krijg je slijtplekken daar waar de houder het zand in de uitlaat krast.
 
Nee, slijtplekken. Zand/vuil komt tussen de uitlaat en houder en omdat er altijd iets beweging in zit, krijg je slijtplekken daar waar de houder het zand in de uitlaat krast.

Tja slijtplekken wordt natuurlijk moeilijker maar kun jij daar niets tussen doen dan. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan