Krassen in achterbrug wegwerken..

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Nou, heb dus mijn nieuwe blade en helemaal happy... Damn wat een fiets. Foto's volgen!

Maargoed er zitten in de achterbrug wat ondiepe krasjes, 5cm lang en aan beide kanten, vermoedelijk van een krik ofzo. Hoe kan ik deze eruit krijgen?

Schuren? Ik wil het in ieder geval niet polijsten, vind de geborsteld aluminium look veels te mooi.

Je kan het met scotch brite proberen, de bruine variant. Schijnt bij uitlaten gedaan te worden als daar wat krassen op zitten. Yamaha levert het standaard mee in de krat bij b.v. de r6. (volgens de perf. bikes)

tlh

ja scoth brite (3M Company 3M Scotch-Brite™ No. 96 Scrub Pads),De juiste grofheid staat in je handboek van je blade. Wordt gebruikt om je uitlaat schoon te maken ,en geeft tevens dat geborstelde effect wat je zo mooi vind.

Zo nu ben je ons wel een piccie verplicht vind ik.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, paar vraagjes nog. Juiste grofheid kan ik niet vinden in mijn handboek, kan een van jullie even kijken voor mij? (Als het uitmaakt tenminste)

Zit er niet blanke lak overheen? Anders gaat het niet werken natuurlijk. :+

Pic's komen eraan... beloofd!

Laatst bewerkt:
Nou, heb dus mijn nieuwe blade en helemaal happy... Damn wat een fiets. Foto's volgen!

Maargoed er zitten in de achterbrug wat ondiepe krasjes, 5cm lang en aan beide kanten, vermoedelijk van een krik ofzo. Hoe kan ik deze eruit krijgen?

Schuren? Ik wil het in ieder geval niet polijsten, vind de geborsteld aluminium look veels te mooi.

voorzichtig ff met een licht bruine Scotch-Brite proberen dus zoals eerder gezegd werd...alleen weet niet ckers of het werkt.

Maar in ieder geval niet de grijze en rode gebruiken. Post ff ander een foto ook van je achterbrug met de krasjes.

Scotch brite ken ik in iedergeval in 2 varianten: wit en bruin. Wit is fijn van structuur, de bruine wat grover. Gewoon in NL te koop. Ik denk dat je eens bij een groothandel moet informeren, bijv. een die de industrie bedient, of de schoonmaakbranche.

Mooiste is als je het eerst even kan uitproberen op vergelijkbaar materiaal. Stukkie Alu buis/ profiel van de Gamma/ Praxis bijvoorbeeld.
Gezien de structuur moet je voor de bruine gaan.

tlh

Ik had alleen groene kunnen vinden voor m`n uitlaat.
Die is wel erg grof.
Let op dat je netjes 1 kant op "schuurt" als je rondjes gaat maken wordt het lelijk.

Let op dat je netjes 1 kant op "schuurt" als je rondjes gaat maken wordt het lelijk.

Ghehehehe... oops... :o ...

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar heb de lichtbruine scotch brite al wel... Gratis stukkie gehad bij Arie Molenaar...

Van het weekend maar es lekker poetsen en meteen kleine knippers erop.

Terug
Bovenaan Onderaan