MangoZaad
MF'er
Het moest er een keer van komen... Met wat gestuntel bij het inparkeren kon ik mijn GSX1250 FA niet meer houden en heb ik hem (gelukkig redelijk zacht) op de grond moeten leggen.
De schade is gelukkig enkel cosmetisch, maar wel zuur net één dag nadat ik hem weer had gepoetst tot een spiegel.
De krassen zijn zo te zien door de clear coat en laklaag heen. Met de nagel voelbaar, maar niet volledig in het plastic.
Ik zie een aantal opties:
- Kuipdeel vervangen (min. 400eu)
- Bijwerken met lakpen op kleur
- Schade (laten) repareren
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en advies. Hoe netjes is zoiets weg te werken met een lakpen?
Is het financieel rendabel om het hele kuipdeel te (laten) repareren?
Of is het gewoon het meest veilig om hem te vervangen?
De schade is gelukkig enkel cosmetisch, maar wel zuur net één dag nadat ik hem weer had gepoetst tot een spiegel.
De krassen zijn zo te zien door de clear coat en laklaag heen. Met de nagel voelbaar, maar niet volledig in het plastic.
Ik zie een aantal opties:
- Kuipdeel vervangen (min. 400eu)
- Bijwerken met lakpen op kleur
- Schade (laten) repareren
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en advies. Hoe netjes is zoiets weg te werken met een lakpen?
Is het financieel rendabel om het hele kuipdeel te (laten) repareren?
Of is het gewoon het meest veilig om hem te vervangen?
Laatst bewerkt: