krassen uitlaat wegwerken, gs500

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
Zo ziet het er nu uit:

full


Heel duidelijk is het niet, want de uitlaat had ik beter eerst schoongemaakt maar het geeft toch een idee.
Kan die met staalwol en schuurpapier worden weggevlakt, en wat geeft dat dan als resultaat?
Als de hele plaat dof wordt ben ik eraan voor de moeite. De plaat eraf halen en een nieuwe in de plaats (puntlas :? ) kan misschien ook, maar of dat te koop is moet ik nog \'s navragen.

Verder kan ik ook nog wat tips gebruiken voor het carterdeksel, en voor de roestplek op de voorbocht van de uitlaat.
 
Met staalwol en schuurpapier wordt ie ZEKER dof... polijsten is the word...

Maja.. Ik weet niet of die onderdelen gelakt zijn, in dat geval moet je in de weer met afbijt of iets dergelijks...

Dan dus polijsten met Belgom bijv, en als je het echt goed wilt doen daarna weer lakken...
:)

[edit]
Ooo... Meer pics...
Dat carterdeksel kun je beter een andere voor kopen, krijg je toch bijna niet meer netjes, die las in je uitlaat bocht ff met staalborstel en schuurpapier doen, daarna spuiten met hittebestendige verf...

Voor dat deksel en die remschijf is het misschien goedkoper om ff wat sloperijen te bellen.
 
Voor de krassen op je uitlaat demper zou je T-Cut kunnen gebruiken (of iets in die richting - ik weet niet of T-Cut zelf in NL te krijgen is :? ) en dat is een polijs die een dunne laag meeneemt zeg maar. Moet niet al te vaak gebruikt worden volgens mij maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan