krassen

Hellraiser

MF veteraan
25 nov 2001
1.151
2
Uden
Beste forummers,

mijn vraag is de volgende;
op mijn tank heb ik (niet al te diepe) krassen zitten als gevolg van een tanktas. nu weet ik beter, namelijk dat ik er beter iets beschermends onder kan doen, maar helaas deze wijsheid kwam te laat ;( . Weet iemand hier een goede oplossing voor? :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
dit heb ik ook een beetje, maar niet zo erg dat het door de kleurlaag heen is (dus grondlaag). Dus alles is nog netjes in de juiste kleur.

beste wat je dan kunt doen is gewoon met cleaner de krassen goed schoonmaken, en dan goed met was insmeren, zul je zien dat die krassen best mee vallen. eh ach, je gebruikt je motor, dus beschadigt er wel eens wat, anders moet je hem onder zware bewaking stallen en alleen maar voorzichtig naar kijken...
 
Beste forummers,

mijn vraag is de volgende;
op mijn tank heb ik (niet al te diepe) krassen zitten als gevolg van een tanktas. nu weet ik beter, namelijk dat ik er beter iets beschermends onder kan doen, maar helaas deze wijsheid kwam te laat ;( . Weet iemand hier een goede oplossing voor? :} :} :}
pfff, ik type het nog maar es ;)

diadeem polish, vlakt de krassen haast onzichtbaar af. ook goed voor bekraste cd\'s, brillen, vizierenn etc. etc.

te vinden bij verf/auto winkels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan