Krauser (Suzuki badged) en Orion kofferset

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoGoesBrrr

MF'er
3 mei 2020
87
86
Apeldoorn
Omdat ik een andere kofferset heb gekocht, mag deze weg inclusief de beugel:
IMG_20200517_132900.jpg

Alles komt van een 1992 Suzuki GSX1100F. Ik heb geen idee of het ook op andere bouwjaren/merken/modellen past.

De zijkoffers zijn Suzuki-badged Krausers:
IMG_20200517_133143.jpg

Ze zijn allebei, op wat schaafwondjes vooral aan de voorkant bovenaan na, nog goed. Geen scheuren, gaten of ontbrekende lipjes:
IMG_20200517_132913.jpg

De sloten ervan moeten wel even nagekeken worden. Zo wil één van ze wel makkelijk op slot maar absoluut niet makkelijk open. Ik heb de sloten helemaal niet gebruikt. De sleutel is aanwezig.

De topkoffer is van Orion:
IMG_20200517_133157.jpg

Van deze koffer is het slot wel gewoon goed en ook hiervan is de sleutel aanwezig. Ook hierop zijn wat gebruikskrasjes te vinden, maar zijn er geen scheuren, gaten of ontbrekende delen.

De set komt compleet met de beugel met knipperlichten voorzien van de originele stekkers:
IMG_20200517_132954.jpg

Er ontbreken één bout en één moer (op de foto het voorste gat, voor de kijker links), dit zal geen probleem opleveren hoop ik?

Zo zag het er allemaal uit op mijn beestje:
IMG_20200503_143232.jpg


Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik voor deze kofferset kan vragen. Doe een leuk bod. Als ik het hier niet verkocht krijg ga ik het op Marktplaats proberen.

Ik doe niet aan verzenden. Bekijken en afhalen kan in Apeldoorn.

Edit: Voor een kratje lekker bier wil ik het ook wel langsbrengen...
 
Laatst bewerkt:
And...kick! Ik hoop hier een mede-MFer blij mee te kunnen maken. Meer kicks gaat deze post niet krijgen, maar zolang deze post open staat, is de set nog te koop.

Voor een kratje Hertog Jan wil ik het ook wel langsbrengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan