Krijg browser notificaties dubbel op 2e pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Squishy

MF veteraan
9 apr 2008
7.384
305
Enschede
Hallo,

Als ik browser (chrome) notificaties aan zet op laptop A (thuis), en deze na een aantal dagen weer aan zet, krijg ik alle notificaties van die week achter elkaar.
Of te wel de laptop is zo een paar minuten aan het pingen. Ik heb deze notificaties allang weg gedrukt op een andere PC/mobiel.
 
Kan je iets duidelijker zijn? Je zet ze aan en weer aan, wat bedoel je daarmee precies?
Op mijn laptop heb ik browser notificaties ingeschakeld (Chrome).
Als ik de laptop een aantal dagen niet gebruik, en de laptop dan weer aan zet, krijg ik browser notificaties van alle MF notificaties die ik gekregen heb in de tijd dat ik de laptop niet heb gebruikt. Ik heb MF in die tijd dus gebruikt op een andere PC of mijn mobiel.
In een week zijn dit zo tientalle notificaties. Laptop krijgt dan een aantal minuten achter elkaar notificatie na notificatie.
 
Heb je dat nu nog steeds? (Ik heb wat updates geïnstalleerd en een specifiek probleem opgelost die dit mogelijk oplost.)
 
Heb je dat nu nog steeds? (Ik heb wat updates geïnstalleerd en een specifiek probleem opgelost die dit mogelijk oplost.)
Helaas nog wel.
Zojuist 8 meldingen achter elkaar gehad. Van deze dus:
251C1FP.png
 
Heb het uitgezocht. In het kort: Niks aan te doen.

Iets minder kort: Een notificatie wordt gepushed naar alle devices waar je notificaties aan hebt staan. Een notificatie is 24 uur geldig dus als je binnen 24 uur op een ander device inlogt krijg je dezelfde melding(en) te zien. Dit is trouwens niet MF specifiek, alle websites die deze push techniek gebruiken hebben dit.
Het is technisch dus niet mogelijk om vanaf de MF server een notificatie als gelezen te markeren.
 
Heb het uitgezocht. In het kort: Niks aan te doen.

Iets minder kort: Een notificatie wordt gepushed naar alle devices waar je notificaties aan hebt staan. Een notificatie is 24 uur geldig dus als je binnen 24 uur op een ander device inlogt krijg je dezelfde melding(en) te zien. Dit is trouwens niet MF specifiek, alle websites die deze push techniek gebruiken hebben dit.
Het is technisch dus niet mogelijk om vanaf de MF server een notificatie als gelezen te markeren.
Duidelijk, dan zet ik push push notificaties op die laptop gewoon uit.
Bedankt voor het uitzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan