krijg die bouten niet los !!!!

bennie jolink

Die hard MF'er
22 jan 2005
995
1
lelystad
wilde mijn wielen er afhalen vandaag om ze een ander kleurtje te geven,
nu krijg ik mijn voor remklauwen met geen mogelijkheid los ,ze zitten ieder met 2 imbus boutjes vast, ze zijn nu nog niet beschadigd maar zijn alle 4 aangedraaid door -DE HULK- . heeft iemand een ideetje voor mij (vast wel)

'( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '(
 
Niet met een accuboor bezig gaan. Het enige dat je daar mee bereikt is dat je je bouten verneukt.

Haakse inbus er in en de bouten even laten schrikken door er een fikse tik met de hamer op te geven.

Zorg dat je een goed passende inbus gebruikt, anders zit je alsnog met een verneukte bout.


Laatste tip.

Losdraaien doe je tegen de klok in :+
 
wilde mijn wielen er afhalen vandaag om ze een ander kleurtje te geven,
nu krijg ik mijn voor remklauwen met geen mogelijkheid los ,ze zitten ieder met 2 imbus boutjes vast, ze zijn nu nog niet beschadigd maar zijn alle 4 aangedraaid door -DE HULK- . heeft iemand een ideetje voor mij (vast wel)

'( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '(

Een slagschroevendraaier gebruiken.
Hier kan je inbus bitjes inzetten .
 
Een slagschroevendraaier gebruiken.
Hier kan je inbus bitjes inzetten .


inderdaad. een slagschroevendraaier.

images


Dan heb je minste kans op beschadigen van de bout. Zonder kracht te zetten kan je em open krijgen.
Het enige wat je nodig hebt is een goede hamer.
 
idd MUHAHAHAHA :} :} :}

Zet de brander er maar op maar pas op voor de remolie ..uiterst brandbaar
:^ Meneer L. Octite is langsgekomen en heeft het ff vastgezet. Of door corrosie is de boel vast gaan zitten. En als je het verwarmt heb je kans dat het schroefdraadgat meer uitzet dan de bout zodat ie ook ietsje losser gaat zitten.
 
wilde mijn wielen er afhalen vandaag om ze een ander kleurtje te geven,
nu krijg ik mijn voor remklauwen met geen mogelijkheid los ,ze zitten ieder met 2 imbus boutjes vast, ze zijn nu nog niet beschadigd maar zijn alle 4 aangedraaid door -DE HULK- . heeft iemand een ideetje voor mij (vast wel)

'( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '(

Gewoon een ranzige uitsmijter eten en terug draaien, en dan weer hooien en stro halen
 
Loctite heeft iets nieuw op de markt dat heet Freeze & Release. zit in een spuitbus onder nummer 8040. maakt los door koude shock (-43 graden). lost vastgevreten en gecorrodeerde onderdelen. geloste onderdelen blijven gesmeerd en beschermd tegen corrosie staat in de brochure. kijk op www.loctite.nl. gr mihami. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan