Kritieke kilometerstand GSX 750R

The Puritan

Die hard MF'er
15 sep 2004
540
0
Amersfoort
Wat is nou zo'n beetje de kritieke kilometerstand van GSX 750R van +/-1993? Ik wil namelijk zo'n fiets kopen t.z.t. Wanneer is zo'n ding nou echt helemaal op? Wat raden jullie me aan?
 
zal niet helemaal aan de km stand zijn af te lezen kan best zo zijn dat een fiets die bv 75.000 km gelopen heeft mooier loopt dan 1 die maar 30.000 gelopen heeft, onderhoud en beurten en rijstijl spelen hierbij een belangrijke rol het zijn oersterke motorfietsen beetje lomp maar dat heeft ook wel weer wat :9~
 
Onderhoud en soort gebruik, binnen duizend km. kan je een motor finaal slopen, terwijl een ander met identieke motor na 30.000km pas een eerste beurt haalt en alleen een nieuwe achterband, lucht- en oliefilter en 3 liter 10W50 aan de kassa moet betalen.
 
Bovendien...hoe moeilijk is het voor een garagist om kilometers terug te draaien?

Juist...kilometers zeggen niets.
 
Ik ben zelf automonteur, dus ik weet hoe makkelijk je een teller terugzet. Dus het blijft altijd maar een gok wat je koopt, tenzij je een complete onderhoudshistorie erbij hebt. Verder iemand nog tips en evt zwakke punten van een GSX R?
 
Terug
Bovenaan Onderaan