Hallo luitjes,
Hierbij mijn 2e vraag.
Op Zandvoort heb ik in september lekker gestuurd, maar heb tot 2 keer toe een blokkerend voorwiel gehad.
Nu ga ik er vanuit dat dit vooral komt door mijn eigen enthousiasme, zeg maar overschatting van eigen kunnen.
Uiteindelijk ging het allemaal goed, maar ik heb zo hier en daar ook gelezen dat speling in balhoofd en kromme schijven eufels van de yzf zijn.
Nu de winter er weer aan komt is het misschien leuk om te kijken of de schijven echt krom zijn, maar hoe doe je dat?
Gewoon wiel eruit en schijven op een of andere vlakke ondergrond leggen?
Er zal vast wel iemand zijn die het weet, alvast bedankt.
Rob
Hierbij mijn 2e vraag.
Op Zandvoort heb ik in september lekker gestuurd, maar heb tot 2 keer toe een blokkerend voorwiel gehad.
Nu ga ik er vanuit dat dit vooral komt door mijn eigen enthousiasme, zeg maar overschatting van eigen kunnen.
Uiteindelijk ging het allemaal goed, maar ik heb zo hier en daar ook gelezen dat speling in balhoofd en kromme schijven eufels van de yzf zijn.
Nu de winter er weer aan komt is het misschien leuk om te kijken of de schijven echt krom zijn, maar hoe doe je dat?
Gewoon wiel eruit en schijven op een of andere vlakke ondergrond leggen?
Er zal vast wel iemand zijn die het weet, alvast bedankt.
Rob