kroonplaat boren voor streetfigther

NitroNico

MF'er
22 apr 2003
123
0
Antwerpen
Heeft er iemand dit al gedaan. Gewoon twee gaten in de kroonplaat geboord en twee risers erin en hub we hebben een recht stuur op de moto. Ik was het ook van plan het zo te doen, maar ik twijfel aan de stevigheid ervan. Ik heb maar schrik dat het tijdens het rijden( af en toe een poging tot wheelie en stoppie) afscheurt. Dus wat zijn jullie ervaringen hiermee?

;)
 
tracht eens te bedenken of je er ook een buddyplaat(net bedacht) kunt maken m.a.w. verstevig de kroonplaat met een plaat die er boven op kunt monteren deze boor je door en door met de houders erop gelast bv.......
 
tracht eens te bedenken of je er ook een buddyplaat(net bedacht) kunt maken m.a.w. verstevig de kroonplaat met een plaat die er boven op kunt monteren deze boor je door en door met de houders erop gelast bv.......

Dat lijkt me een beter plan. Weet niet hoe critisch een kroonplaat gecontstrueert is maar zo als jij zecht moet het goed gaan zou je zeggen .
 
Zelf een stel risers gemaakt uit 51ST alu en 2 M10 bouten met vulplaat van onder af erop gezet.
Als dat los komt dan is de rest van mn fiets ook niet ok ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan