Kruisinga motoren

Ben eens eerder op een dergelijke veilig geweest van een motorzaak uit Apeldoorn, ben alleen ff de naam kwijt, is zo'n 5 jaar geleden. Toen stonden er een aantal handelaren die zo'n beetje alle motoren opkochten als ze maar het idee hadden dat ze er 100 euro op konden verdienen. Prijzen lagen toen niet echt laag, zo te horen was dat deze keer anders?
 
Is er nog spul wat niet geveild is, en zo ja, wat gebeurd daar dan mee? wordt dat nog verkocht dinsdag t/m donderdag?
 
Ik ben vanavond (aan de late kant, rond een uur of 9) nog even wezen kijken, als er ergens niet op werd geboden, werd dat gewoon samengevoegd met het volgende kavel/de volgende kavels, en als partij verkocht. Er is dus als het goed is na de veiling helemaal niets meer over.
 
Ik ben vanavond (aan de late kant, rond een uur of 9) nog even wezen kijken, als er ergens niet op werd geboden, werd dat gewoon samengevoegd met het volgende kavel/de volgende kavels, en als partij verkocht. Er is dus als het goed is na de veiling helemaal niets meer over-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan wel kloppen ,wij zaten om 20.00 uur nog binnen terwijl kavel 906 oid bezig was,Aangezien ik nog wat interesse had in wat kavels bij 14 en 1500 ??? had ik echter geen zin meer om te wachten want het ging wel heel erg taai af en toe en ben dus maar naar huis gegaan.
Resultaat van een dagje veiling is dus : van 8.00 tot 21.30 pleitos en een xt 600 E rijker :) en weer wat treuroos armer ;( ha,ha.
gr Driver.
 
Weet iemand hoe het met de motorrijder gaat die in de bochtige weg naar de mammoet toe in een bocht rechtdoor is gereden? '(
Het was rond 15:30 toen dat gebeurde en ik hoorde later de ambulance komen?

Weet iemand of de Deauville uitlaat verkocht is en voor hoeveel?
Ik had om 18:00 geen zin meer om te wachten tot nr 1386 oid. :]
 
Shit zeg, ik las vrijdag-nacht dat je op zaterdag van 9 tot half 11 nog kon kijken...inmiddels was het al 03:30...
Had de klok nog gezet om 8 uur, maar dat trok ik dus echt niet.

Balen, want ik wilde wel een Arai-helm kopen.
 
Heb nu stiekem best wel spijt dat ik niet gegaan ben.. Wel wezen kijken vrijdag.

Nou ja volgende keer beter.
 
Zo grote chaos vandaag bij ophalen, om 9 uur stond er al een mega rij voor de deur. Er zijn nog een paar helmpjes(premier en uvex) die nog appart te koop zijn en een rev'it jas maat xs. Verder is alles verkocht of zijn kavels samengevoegd. Tis wel vrij leeg nu, morgen word de rest opgehaald.

Allemaal mensen die stonden te klooien met accu's (allemaal niet aangesloten of niet aanwezig) Was wel grappig op zich, tja als je had gewild dat de motor een nette afleverbeurt had gehad had je maar een paar maanden eerder moeten komen, gelukkig begrepen de meeste mensen dit ook wel.

Heb ook even de jongen gesproken die die R1 zo goedkoop had, hij was verbaasd dat het al op internet enzo stond.
 
Weet je het type/de maat van die helmen, en de prijzen van helm en jas toevallig?
 
Gewoon de simpele integraal helmen, van uvex en premier geloof ik. In wat verschillende maatjes. Heb me er niet zo in verdiept maar ze gaan niet voor een habbekrats weg.
Daar was ik ook niet naar op zoek, ik wil alleen even weten of er nog iets in een bruikbare maat (voor mij) bij zit. Als er enkel nog helmen in de maten XS en S liggen (mt 51 - 54) heb ik er niet veel aan. En wat de prijzen betreft: ik vermoed dat het contant betalen is, dus ik wil er even zeker van zijn dat ik genoeg geld meeneem om te kunnen betalen...
 
Weet iemand hoe het met de motorrijder gaat die in de bochtige weg naar de mammoet toe in een bocht rechtdoor is gereden? '(
Het was rond 15:30 toen dat gebeurde en ik hoorde later de ambulance komen?

Weet iemand of de Deauville uitlaat verkocht is en voor hoeveel?
Ik had om 18:00 geen zin meer om te wachten tot nr 1386 oid. :]

Deauville uitlaatis weggegaan voor 60,= +veilingkosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan