Kruisinga motoren

blade 954

MF veteraan
7 sep 2004
1.160
0
= het waar dat kruisinga motoren de deuren moet sluiten ????

Ik probeer ze n.l al een paar dagen te bellen krijg dan een antwoordt app.wat vroeger NIET zo was ???

iemand enige ideeeee
 
Jep kruisinga heeft de deuren moeten sluiten. Werd gelukkig vrijdag al gebeld, had nog wat onderdelen besteld daar of ik die vrijdag of zaterdag zou kunnen komen op halen. Anders ging het niet meer.

Wel service tot het laatste moment, bij de door mij gekochte imitatie spiegel waren geen schroeven gelevert en de originele waren net te kort. Zaterdag langsgeweest en 2 schroeven een een 4 tal kuipschroeven mee gekregen voor 2 euro.

Kuipschroeven waren helaas voor honda (zouden volgens hun wel passen), maar doen dit dus niet dus als iemand nog schroeven nodig heeft voor zijn honda.
 
ik ben benieuwd als ik een brief van ze krijg ...
wie neem mijn garantie over van me motor ????


Ligt er aan

is het een kruisinga garantie? (lijkt me sterk gezien de periode die je opgaf)
dan houd het hier op
als het een honda fabrieksgarantie betreft dan kan je bij elke honda dealer terecht
 
motor was van hun kent = van 2002 overjarig gekocht




Ligt er aan

is het een kruisinga garantie? (lijkt me sterk gezien de periode die je opgaf)
dan houd het hier op
als het een honda fabrieksgarantie betreft dan kan je bij elke honda dealer terecht
 
heb ze net gebeld, ben er namelijk al 2,5 jaar en 56 duizend kilometer klant (reken dan maar uit hoeveel onderhoud ze hebben gedaan voor me) Ze zijn deze week alles aan het afhandelen, de werkplaats is al dicht en de winkel ook nog maar half open. Jammer, op zich ben ik er altijd perfect geholpen

Sterkte voor de ex- werknemers
 
ok heb net maar e-mail gestuurd daar heb ik wel gelijk antw.op gekregen het gaat om een europeese regeling dus kan bij elke erkende honda dealer terecht.
Dus dan maar opzoek naar een andere dealer waar ze een blade 1000 rr hebben staan haha

kruisinga medewerkers sterkte en wie weet komen we ze elders tegen ....




heb ze net gebeld, ben er namelijk al 2,5 jaar en 56 duizend kilometer klant (reken dan maar uit hoeveel onderhoud ze hebben gedaan voor me) Ze zijn deze week alles aan het afhandelen, de werkplaats is al dicht en de winkel ook nog maar half open. Jammer, op zich ben ik er altijd perfect geholpen

Sterkte voor de ex- werknemers
 
dit staat er op hun site:

Beste motorvrienden,

Nee, we zij niet failliet. Maar het doek valt wel voor Motorcentrum Kruisinga.

Graag hadden we met onze hobby een bescheiden boterham verdiend. Maar we hebben ons niet staande kunnen houden in de machtsstrijd om de marktaandelen.

Vier jaar hebben we vol enthousiasme en heel veel inzet deze toko gedraaid. Het spijt ons voor al die leuke en trouwe klanten. Maar met plezier je werk doen, elke dag weer, is toch wel erg belangrijk. En de laatste tijd was het niet leuk meer.

Op zaterdag 25 september zal de volledige voorraad en inboedel geveild worden. Kijkdag is op donderdag de 23e en vrijdag de 24e. Meer informatie volgt nog op deze site. Daarna is het einde oefening. De Vrijmarkt van 2 & 3 oktober komt daarmee te vervallen.

Voor vragen blijven we bereikbaar via e-mail: info@mc-kruisinga.nl

Thomas


vreemd dat ik er een paar dagen geleden nog was en met een verkoper heb gesproken over motoren die hij de komende weken in de verkoop verwacht te krijgen...
 
Dat krijg je van die droomprijzen... en de verwachting dat iedereen een motor op een lening koopt...
 
vond ze met motoren nogal duur...maar mijn motorkleding en helm komen er vandaan en je kon er lekker een bakkie doen zonder lastig gevallen te worden. Eigenlijk baal ik ervan als een stekker dat ze dicht moeten....had mijn favoriete dealer moeten worden want ik wilde er mijn nieuwe motor in onderhoud doen...weet nu niet waar ik naar toe moet en dat is klote . Voor de medewerkers van Kruisinga is het helemaal vervelend. Werd er altijd prima en vriendelijk behandeld. Jammer......
 
Uit de Telegraaf van vandaag(dankzijn mijn vriendin ;) )...

Publieke verkoping
wegens algehele sluiting van Motorcentrum Kruisinga, Hanzeweg 6 (Ind. terrein Goudse Poort), Gouda

± 130 nieuwe en z.g.a.n. *motorfietsen en scooters.

Bezichtiging vrijdag 24 september van 10.00 tot 21.00 en op de dag van de verkoop zaterdag 25 sept. vanaf 11.00 uur in Sporthal De Mammoet, Calslaan 101 te Gouda

* o.a.: 45 x Yamaha, 25 x Suzuki, 15 x Kawasaki, 35 x Honda, 2 x Aprilia, 1 x BMW en 3 x Triumph
+ diverse motoraccessoires kleding, helmen, banden, topkoffers, onderhoudsmiddelen
+ werkplaatsinrichting

Ze gaan dicht dus.
 
op www.bikenet.nl staat hun oude voorraad motoren nog, kun je van te voren kijken welke occassions je evt. interessant vindt...

Erg jammer hoor, was altijd een leuke zaak, mijn kids mochten altijd ff op de racesimulator, dan ging de stekker er gewoon in voor ze...

Groeten aan Thomas en de zijnen van Fulco en Petra
 
Sterkte directie en personeel van Kruizinga motoren (toch wel een naam he ??}

Weer een dealer tot wanhoop gedreven !! moet er aantal XX (!!) verkopen van de importeur !! (anders raakt u uw dealerschap kwijt meneer !!)
dus inruilen maar weer ,tegen te hoge prijs natuurlijk ....je moet tenslotte je aantallen halen he ?? |( en dan lekker met die inruilers blijven zitten o.i.d.

Dan komt de lieve klant nog terug met garantie gevallen die je ver onder de kost prijs naar tevredenheid moet oplossen !! want jij als dealer hebt m daar in japan natuurlijk zo beroerd in elkaar gezet....("kutdealer zegt datie nou goed is..")

het is allemaal niet zo makkelijk voor de heren dealers denk daar maar eens aan als je m al zeurend over giga kortingen m 2 uur bezig houdt en er dan vandoor gaat met de mededeling dat je er nog over na denkt !!!! en m dan, wijsgeworden ergens anders voor 100 euries minder 'm binnen 15 minuten besteld ...

Nu ook nog ff 100 brommers en de rest op de markt gedumpt krijgt de rest ook weer een douw van gaat lekker zo......

de ballen

gecondoleerd met weer een goed adres minder !!!

FF

zo en DAT moest ik nou ff kwijt.. |(
 
Laatst bewerkt:
Sterkte directie en personeel van Kruizinga motoren (toch wel een naam he ??

de ballen

gecondoleerd met weer een goed adres minder !!!

FF

zo en DAT moest ik nou ff kwijt.. |(

:^

Geldt voor andere markten ook !!! :(

Je haalt de woorden uit mijn mond........ internet, media (kat in de zak etc) zijn absoluut NIET bevordelijk geweest voor de Hollandse geest namelijk altijd voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten (Guevara zal het maar korthouden) ;)

maar ja........ kweet niet of die vlieger ook bij dit bedrijf opgaat.
 
Niet failliet, wel gestopt.
Van hun website:
Beste motorvrienden,

Nee, we zijn niet failliet. Maar het doek valt wel voor Motorcentrum Kruisinga.

Graag hadden we met onze hobby een bescheiden boterham verdiend.
Maar we hebben ons niet staande kunnen houden in de machtsstrijd om de marktaandelen. Vier jaar hebben we vol enthousiasme en heel veel inzet deze toko gedraaid.

Het spijt ons voor al die leuke en trouwe klanten. Maar met plezier je werk doen, elke dag weer, is toch wel erg belangrijk. En de laatste tijd was het niet leuk meer.

Op zaterdag 25 september zal de volledige voorraad en inboedel geveild worden. Kijkdag is op donderdag de 23e en vrijdag de 24e. Meer informatie volgt nog op deze site.

Daarna is het einde oefening. De Vrijmarkt van 2 & 3 oktober komt daarmee te vervallen. Voor vragen blijven we bereikbaar via e-mail:

info@mc-kruisinga
 
Sterkte directie en personeel van Kruizinga motoren (toch wel een naam he ??}

Weer een dealer tot wanhoop gedreven !! moet er aantal XX (!!) verkopen van de importeur !! (anders raakt u uw dealerschap kwijt meneer !!)
dus inruilen maar weer ,tegen te hoge prijs natuurlijk ....je moet tenslotte je aantallen halen he ?? |( en dan lekker met die inruilers blijven zitten o.i.d.

Dan komt de lieve klant nog terug met garantie gevallen die je ver onder de kost prijs naar tevredenheid moet oplossen !! want jij als dealer hebt m daar in japan natuurlijk zo beroerd in elkaar gezet....("kutdealer zegt datie nou goed is..")

het is allemaal niet zo makkelijk voor de heren dealers denk daar maar eens aan als je m al zeurend over giga kortingen m 2 uur bezig houdt en er dan vandoor gaat met de mededeling dat je er nog over na denkt !!!! en m dan, wijsgeworden ergens anders voor 100 euries minder 'm binnen 15 minuten besteld ...

Nu ook nog ff 100 brommers en de rest op de markt gedumpt krijgt de rest ook weer een douw van gaat lekker zo......

de ballen

gecondoleerd met weer een goed adres minder !!!

FF

zo en DAT moest ik nou ff kwijt.. |(
:^
 
Ik wil mij graag aansluiten bij alle steun betuigingen.

Ik kreeg gisteren een brief van Troost makelaars en taxateurs, waarin de veiling en kijkdagen werden aangekondigd. Koud uit de lucht komen vallen zonder enige vorm van begeleidende brief. Hieruit moet je dus zelf maar afleiden dat het over en sluiten is, terwijl je er twee weken nog bent geweest. Ik vind dat geen nette manier om met de oude klanten van Kruisinga om te gaan. :(

Daarnaast kan ik maar een ding toevoegen: FUBAR (Fucked Up Beyond All Recognition)

Groeten,

Jorgen
 
Heb um ook gehad, is niet erg netjes!
En ondanks dat ze me hebben laten betalen voor een fles olie die normaal gesproken al bij een pakket WP vering zit vond ik ut een toffe zaak. Kon dr altijd terecht
 
Sorry als ik hier iets aanhaal wat niet in relatie staat maar ik zag toevallig deze website http://www.motorgoedkoop.nl/

Met daarop dit stuk tekst:

/quote/
Vriendelijke groeten, Han Kruisinga


Wij zijn voor advies bereikbaar:
E-mail: info@motorgoedkoop.nl
Telefoon: dinsdag t/m zaterdag
van 09.00 tot 17.00 uur
06 - 222 33 135
Fax: 0182-539 642
Postbus 494, 2800 AL Gouda

/quote/

Weet iemand hoe dit in het verhaal past?
 
Terug
Bovenaan Onderaan