Krukas reviseren

ktm RUUD

MF'er
19 aug 2004
151
0
kaatsheuvel
Is d'r toevallig iemand die een bedrijfje weet waar je je krukas kunt laten reviseren. Bij mijn ktm is namelijk het big-end lager eruit gelopen. En nou heb k horen zeggen dat krukassen gereviseerd kunnen worden. maar ik zou niet weten waar ik dat kan laten doen :? .

Dus, iemand ideeën?
 
Is d'r toevallig iemand die een bedrijfje weet waar je je krukas kunt laten reviseren. Bij mijn ktm is namelijk het big-end lager eruit gelopen. En nou heb k horen zeggen dat krukassen gereviseerd kunnen worden. maar ik zou niet weten waar ik dat kan laten doen :? .

Dus, iemand ideeën?
Gewoon even de gouden gids of Googlen in je buurt. Er zijn genoeg bedrijven die dat kunnen doen voor je. Alleen de prijzen verschillen enorm dus even rond gaan bellen of de zaken afwandelen bespaart je een hoop pleuro's

Succes
 
Niet op je olie gelet btw?

ik heb zeker goed naar jou advies geluisterd, en dus ook goed op de olie gelet.
Alleen heb ik de pech dat de vorige eigenaar een jaar lang heeft rond gereden zonder op de olie te letten. toen ik olie d'r in ging doen kan ik d'r meer als een liter in goeie voor dat hij eens op niveau stond. Maar nu ishet dan toch kapot en ik kan d'r ook niks meer aan doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan