krukas zxr 750H1

adje010

MF'er
13 jun 2007
72
0
AnnaJacobapolder
Hoi people, even een vraagje.
Mijn krukas heeft wat schade opgelopen(zie topic hierover)
Ben vandaag maar eens aan het meten geslagen en kwam tot de schokkende ontdekking dat het tapje waar het lager van was ingelopen ook een beetje is weggevreten.
Nu heb ik verhalen gehoord dat het zxr750H1 blok, hetzelfde blok is als van de GPZ ofZ 750R.
Het enige verschil zou de kop zijn.
En aangezien de rest van het blok nog helemaal in orde is, (alles gemeten en ruim binnen de specificaties) leek het mij misschien het handigste om zo'n blok te pakken te krijgen en de krukas en drijfstang daar uit te gebruiken.
Denk ik nu te simpel?
 
Hoi people, even een vraagje.
Mijn krukas heeft wat schade opgelopen(zie topic hierover)
Ben vandaag maar eens aan het meten geslagen en kwam tot de schokkende ontdekking dat het tapje waar het lager van was ingelopen ook een beetje is weggevreten.
Nu heb ik verhalen gehoord dat het zxr750H1 blok, hetzelfde blok is als van de GPZ ofZ 750R.
Het enige verschil zou de kop zijn.
En aangezien de rest van het blok nog helemaal in orde is, (alles gemeten en ruim binnen de specificaties) leek het mij misschien het handigste om zo'n blok te pakken te krijgen en de krukas en drijfstang daar uit te gebruiken.
Denk ik nu te simpel?

Ik heb krukassen genoeg liggen van de J en K (R) , alleen zijn deze echt niet hetzelfde volgens mij.
Het verschil zit m in de nokkenasketting , bij de J ,L,K etc zit de ketting helemaal rechts van het blok, bij de H zit de ketting in het midden van het blok..

edit:
volgens mij heb ik verkeerd gelezen , ik heb het namelijk over de ZXR modellen, van de GPZ heb ik geen idee....
:$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan