KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Nice de A41? Hoe bevallen ze?
Ja klopt. Voor en achter.... naja ze zijn rond en zwart vandaag 40 kilometer gereden even de nieuwe laag er wat afgestuurd zo nu en dan eens even voelen maar ze waren redelijk snel op temp. Ook zag ik dat de bandenspanning snel opliep tot 2.8barr naja ik heb weinig ervaring in het onderweg aflezen dus geen idee ofdat het normaal is. Maar ze komen in iedersgeval lekker snel op temp. Binnendoor redelijk wat kunnen slingeren en voor mijn gevoel ook wel lekker plat. Op de snelweg bij 190 ook een lekker gevoel. Met regen en zachte ondergrond nog geen kennis gemaakt.
 
Heeft iemand ervaring met?:

hd bar.JPG


Of met deze van Givi?

givi bar.JPG
 
@Arab Rider das een verdomd mooi beugeltje, mooi in het zicht ook.
Ik ben ook aan het zoeken naar iets om een navi of smartphone aan op te hangen..
Wat ik had gelezen hier en op advrider is dat mounts gemonteerd op het frame van de ruit behoorlijk wat trillingen met zich meebrengt.
Die van Touratech (ja die lelijke) schijnt wél goed te werken.
 
Ik dacht dat voor inrijden van nieuwe banden minstens 100 km wordt aangehouden bij redelijk warm weer zodat de siliconen eruit kunnen zweten en aan het wegdek kunnen worden afgegeven.
 
Ik heb letterlijk nog nooit meer dan 20km gedaan over het inrijden van een motor band. Ik snap echt niet het hele drama er om. Laatste keer na 30km direct het circuit op geweest nergens wat van gemerkt.

Een gemiddelde rijder haalt sowieso maar maximaal 70% uit een motor band. Zelfs als het regent kan je nog met 70 tot 80% van een band rijden.

Maar ja iedereen is anders I guess
 
Ik als ex amateur circuitrijder kan dat bevestigen.
Splinternieuwe straatbanden(!) eronder, anderhalf rondje rustig aan en gas erop.

190 km/h op de openbare weg is niet heel handig misschien maar griptechnisch na 30 inrij km’s moet er toch weinig aan de hand zijn lijkt me.
 
@Arab Rider das een verdomd mooi beugeltje, mooi in het zicht ook.
Ik ben ook aan het zoeken naar iets om een navi of smartphone aan op te hangen..
Wat ik had gelezen hier en op advrider is dat mounts gemonteerd op het frame van de ruit behoorlijk wat trillingen met zich meebrengt.
Die van Touratech (ja die lelijke) schijnt wél goed te werken.
Dat van die trillingen is correct.... tot op het onleesbare af, zelfs...
Dat is teleurstellend....Touratechs ibracket is helaas voor 1 specifieke telefoon. Had gehoopt een X-grip te bevestigen.

De touratechs ibracket die monteer je ook op de KTM mount?
 
Laatst bewerkt:
Toevallig heb ik die mount op mijn 1190 en als je normale snelweg snelheden rijdt kan je alles aflezen, maar rij ik over klinkers of 80 in zijn 6 staat dat ding ook als een malle te shaken.

Het is nog wel afleesbaar en alles, alleen moet je met zo'n ding ook nog een mount voor je navigatie of telefoon kopen.

Voor mijn telefoon heb ik een rammount aan mijn stuur zitten trilt een stuk minder

En als.je van touratech besteld, doe het alsjeblieft via Duitsland. De Nederlandse/Belgische site is een drama met leveren en reageren
 
Ben al een tijdje op zoek naar een ergo-seat (KTM Powerparts) voor mijn 1190 adventure. Hoeft niet verwarmd te zijn, hebben jullie tips waar deze te verkrijgen zijn? 2e hands zou ik ook prima vinden.
 
Ben al een tijdje op zoek naar een ergo-seat (KTM Powerparts) voor mijn 1190 adventure. Hoeft niet verwarmd te zijn, hebben jullie tips waar deze te verkrijgen zijn? 2e hands zou ik ook prima vinden.

In Bodegraven zit geloof ergens nog een pittoresk dealertje die doet in KTM en aanverwante zaken.. O-)

En anders marktplaats in de gaten houden, zo nu en dan komen ze weleens voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan