KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Vandaag de Rade verlaagde/verbrede voetsteunen gemonteerd.
Best klusje, vooral dat #*%$ veertje is nogal een ehm uitdaging.

Maar het resultaat mag er wezen vind ik.

Voor
2AC9170E-3AB9-4440-9656-3E6C224FEE63.jpeg



Na
7946A3E5-8CAE-4553-AF90-079769A04AA7.jpeg



6F9BA5F5-67DA-4946-AB5E-F4E9F1C2E53B.jpeg



7D78681B-2104-4280-B2AE-06447E1BE3A2.jpeg
 
Op het rechte stuk gas geven euh dat kan je ook aan een aap overlaten de bocht die daarop volgt is pas spannend oke voor sommige te spannend :Y
 
Ik moet inderdaad best moeite doen om 1 op 18.5 te halen, met regelmatig woon-werk gaat dat wel gemakkelijk.

Overigens merk ik dat de 1190 op de snelweg een stuk zuiniger is dan als je binnendoor ga.

Wat betreft de laatste liters die ik toch zou graag gebruiken, weet iemand hoe de benzine van de rechterkant richting de linkerkant gaat? Doet de pomp dit?
En de vraag is eigenlijk ook, als die op reserve komt, waar zitten dan de laatste liters. Ik neem aan in beide kanten van de tank.
 
Je moet toch eens vaker naar je motor kijken dan was je de benzineslang opgevallen door de linker kant met de rechterkant verbind .
En die zit bij je uitlaat aan de voorste cylinder *O* en gevonden..
 
Ja, die benzine slang is mij wel bekend. Maar of die ook goed werkt..
Voor het zelfde geld blijft er rechts de laatste liters staan.
 
Gisteren the Innovv 2 camera's gemonteerd. Alles werkt. *O*
Wel het grootste deel van de zondag ermee bezig geweest. :X

Morgen proefrijden om te kijken of de trillingen het beeld niet teveel verpesten.

Merkte wel dat de dealer mijn navi heeft aangesloten op de ACC2 in het kontje in plaats van die in de cockpit. Wisten zeker niet dat die laatste er ook was.


Innovv klein.jpg
 
Gisteren the Innovv 2 camera's gemonteerd. Alles werkt. *O*
Wel het grootste deel van de zondag ermee bezig geweest. :X

Morgen proefrijden om te kijken of de trillingen het beeld niet teveel verpesten.

Merkte wel dat de dealer mijn navi heeft aangesloten op de ACC2 in het kontje in plaats van die in de cockpit. Wisten zeker niet dat die laatste er ook was.


Bekijk bijlage 1413555

Netjes!

Dat wist de dealer waarschijnlijk wel, en hij wist waarschijnlijk ook hoe k*t je daar bij komt :X

Ps: super gaaf die led knippers. Ik heb ze in bestelling staan.
 
Vraagje,
Ik rij een 1290 SAS.
Sinds een paar dagen trilt mijn koplamp nogal, vooral zichtbaar in donkere tunnels.
Ook mijn navigatie trilt veel meer dan een week geleden.
Het lijkt er op dat de gehele voorunit wat meer speling heeft gekregen tijdens mijn reis van/naar Oostenrijk.
Wellicht een subframe probleem ?

Herkent iemand dit ?

Thanks alvast !
 
Vandaag een melding van 'Air temp failure'. Hoofzakelijk alleen bij draaien van het stuur.
Even googlen leerde mij dat ik niet de enige ben.

Na de inspectie bij de tyrap, viel letter de sensor van het draadje af.... Nog een wonder dat die het deed!

Gelijk een nieuwe online besteld, gelukkig kost ie maar 16 euro.

IMG_20190730_204040.resized.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje,
Ik rij een 1290 SAS.
Sinds een paar dagen trilt mijn koplamp nogal, vooral zichtbaar in donkere tunnels.
Ook mijn navigatie trilt veel meer dan een week geleden.
Het lijkt er op dat de gehele voorunit wat meer speling heeft gekregen tijdens mijn reis van/naar Oostenrijk.
Wellicht een subframe probleem ?

Herkent iemand dit ?

Thanks alvast !

Indertijd is de koplamp van mijn 1290 SAS 3x losgetrild... en 1x was een van de bouten totaal verdwenen...schijnt wel een issue te zijn van dat model...
 
Terug
Bovenaan Onderaan