Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
7500km onderhoudsintervallen.Toch blijft het een mooie beslissing minder is meer en soms veel meer. en in dit geval eer avontuur en lol.
Maar een 1 cylinder met zo veel vermogen heeft toch ook een revisie nodig
10K onderhoudsinterval7500km onderhoudsintervallen.
Plan is wel zelf bij iedere 3700km olie en filters te vervangen, is gelukkig maar 1.3 liter
En als je nagaat dat een 450 met 200+ uur pas misschien een nieuwe zuiger moet valt het wel mee.
Misschien als ik de 30k haal ik er een nieuwe zuiger in laat zetten, maar er staat nu pas 100km op
Heb nog even
Het was zover vandaag de sleutels van mijn 1190 overhandigd en de 701 gekregen.
Helaas hadden ze nog niet alle accessoires binnen. Dus daarvoor moet ik nog een andere keer terugkomen.
Gelukkig hadden ze al wel handsvat verwarming binnen
Zal nog met veel plezier meelezen!
Bekijk bijlage 1443897
Ik rijd met een TomTom en handsvat verwarming.Gefeliciteerd !
Lukt handvatverwarming op deze uitvoering ?
Op mijn KTM 690 ENDURO R ABS raadt men dat af, omdat de alternator nogal mager uitvalt en dat verbruik van een HVV niet kan trekken... welke afwezigheid ik eergisteren hier in F goed merkte terwijl ik tussen een winterlandschap met een laag van 20 cm sneeuw reed ... Brrrrrrrrrrrr !
Hoe kom je daar nou bij??Dat is een Alipovic...
Hoe kom je daar nou bij??
Slimme bieders doen hun bod namelijk vlak voor sluiten veiling
dat komt door dat de S als straat model wordt gezien en de R als off road door KTMExact ja. Bij de SA-S is het sticker-/spuitwerk mooier voor elkaar dan bij de SA-R.
dat komt door dat de S als straat model wordt gezien en de R als off road door KTM
de plastic delen van de R zijn ook een stuk goedkoper dan de S
sterker nog in de V.S.
geven ze maar 1 jaar garantie op de R
en 2 jaar op.de S
ik ben van een 1290sa (2015)Marketing-technisch S voor op Straat en R voor ehm Raggen heeft KTM goed neergezet getuige de brochures en persfoto’s. Vind maar eens een R die op het asfalt rijdt..
Jammer wel, want persoonlijk vind ik de R met z’n 18/21 wielen + stijvere vering superfijn rijden op straat. Om over de look nog maar te zwijgen
ik ben van een 1290sa (2015)
naar een een 1290saS (2018) gegaan,
eigenlijk helemaal niet gedacht on de R te kopen
veels te hoog!!
achteraf had ik me er meer in moeten verdiepen en evt een kopen en verlagen.
Ik heb nu een 790 adv R gekocht word binnen een paar weken geleverd.
Nice, gefeliciteerd alvast!
Ga je ermee offroad? Anders zou ik de standaard rubbers (grove Metzelers toch?) vervangen voor Pirelli Scorpion Trail II.
Dat is de standaard montage op 1290R en moet een erg fijne band zijn, ook volgens de MotoPlus bandentest.
Zelf goede ervaringen met een mt90 band en nog betere met een mitas e07 mijnthanks
eerst maar een winter wennen.
wat off road betreft, waarschijnlijk wel maar licht off road maar,
zand pad gravel weg dat soort dingen maar dat wordt pas in de lente.
mijn enige motor en wordt elke dag gebruikt.
ik vind de Pirelli scorpion trail 2 heerlijke banden
maar heb 4 of 5 setjes versleten
maar het grote probleem die ik had was dat de voorband loopvlak losliet van van setjes
waardoor ik mijn vertrouwen in deze banden een beetje kwijt was.
ik ga de Pirelli scorpion rally str proberen om toch aan dit soort banden te wennen
belangrijkste vind ik grip op de weg in de regenZelf goede ervaringen met een mt90 band en nog betere met een mitas e07 mijn
Huidige set was een shinko 800 serie voor en dan een mitas e07 of mt90 achter.
Ging als de brandweer.
Vind persoonlijk de str rally meer een show off band Dan echte een offroad band. Desalniettemin doet die het gewoon goed op gravel en zandpaadjes.
belangrijkste vind ik grip op de weg in de regen
en goed op zandwegen en gravel is mooi meegenomen
had graag de dunlop trailmax meridian geprobeerd
maar die lijkt niet leverbaar in Nederland
Zeg je regenband zeg je automatisch Michelin
volgens mij gaat dat best goed komen in de Regen