KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Ik ook, ding gaat bij KTM gewoon paar keer over de kop...:N
Hier nog zo iemand. Heb het alarm wel mee verhuisd van de SA naar de SAS.

Heeft iemand een foto voor me waar hij door de dealer geplaatst wordt?
Heb er geen foto van, er is maar 1 plaats waar je hem kwijt kan en de stekker kan aansluiten, achter in het kontje.

Hierbij de link naar de montage handleiding: Alarm inbouw
Je hebt wel een montage kit nodig, afhankelijk van jou motor zou het deze kunnen zijn: Montage set
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook naar een origineel zitten kijken .
Niet wetende dat het een aftermarkt systeem is.

Weet iemand hoe dat alarm uit gaat als je het op contact zet dus zonder een afstandbediening.
En wat als je afstand bediening kwijt raak of defect altijd met vakantie ......
 
Ik heb een defect alarm gehad, dan is het gewoon uitbouwen en dan kun je de motor weer gebruiken.
Dus als je de afstandsbediening kwijtraakt is het even schroeven als het alarm aan staat.
Staat ie uit maakt het ook niet uit ;-)

Als het alarm afgaat als je het contact aanzet gewoon met de afstandsbediening uitschakelen.
 
Bedankt voor de tip. Ik heb de bevestiging besteld. Is overigens een andere ( 60712935044) dan hier boven staat. Ik heb €26,74 betaald.
 
Krijg je dan korting bij je verzekering, gezien dit geen scm2 goedgekeurd alarm is? Of doen jullie het meer voor je gemoedsrust?
 
Een alarm omdat ie niet is verzekerd voor diefstal.
Eigenlijk een alarm voor die zeldzame keer dat ie wel uit het zicht staat.
 
Niet verzekerd voor diefstal?! Waarom niet, die paar euros... dat alarm is niets waard. Als ze hem willen hebben is ie weg met of zonder alarm
 
België is iets duurder met verzekeren.
Thuis valt diefstal en brand onder de inboedel verzekering als ie in de garage staat.
 
België is iets duurder met verzekeren.
Thuis valt diefstal en brand onder de inboedel verzekering als ie in de garage staat.

Ben je daar zeker van ?
Lees je brand- en diefstalpolis daar maar eens goed op na.
Bijna zeker staan motorvoertuigen bij de uitsluitingen van de inboedelverzekering en krijg je geen Euro uitgekeerd voor je verbrande of gestolen motorfiets.
 
Dat beweer ik niet, mogelijk heb jij een betere polis dan ik... of betaal je er een supplement voor, maar mijn AXA-polis dekt diefstal van mijn auto's en motoren in de garage niét... (bepaalde andere (brand)schade's wel, mits een fors supplement)
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de zwarte box onder mijn buddy kan verplaatsen / verwijderen zonder dat dit invloed heeft de motor prestaties? en wat voor functie heeft die filtertje eigenlijk (behalve ruimte inbeslag nemen).
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik de zwarte box onder mijn buddy kan verplaatsen / verwijderen zonder dat dit invloed heeft de motor prestaties? en wat voor functie heeft die filtertje eigenlijk (behalve ruimte inbeslag nemen).
Kijk eens op You Tube, zoeken op cannister removal KTM etc. Filmpjes zat.
 
Kijk eens op You Tube, zoeken op cannister removal KTM etc. Filmpjes zat.
Beide slangen loshalen, canister eruit halen.
Beide slangetjes afdoppen met een bout en tyrip.
En dan de plug uit de dikste slang links naast het motorblok halen. En klaar is Kees 👍🏻

Nu heb je mooi de ruimte voor: schijfremslot, KTM gereedschapsetje, bandenreparatiekit en een klein busje kettingspray van s100 of motorex.
 
Weet iemand of de KTM Touring top case 36L
1580330030439.png

direct op 1290 SAS draagplaat past?
1580329974051.png
 
Weet iemand of de KTM Touring top case 36LBekijk bijlage 1461918
direct op 1290 SAS draagplaat past?Bekijk bijlage 1461917

Als je bedoelt of je onderstaande montage plaat nodig hebt; nee. Zit standaard al op een 1290.
Echter niet op een 1050 en 1090, voor die modellen moet je dat er los bij bestellen.
Wel moet je natuurlijk een adapter hebben waar je de koffer in vast klikt. Of wordt dat meegeleverd met de koffer zelf?
 
Als je bedoelt of je onderstaande montage plaat nodig hebt; nee. Zit standaard al op een 1290.
Echter niet op een 1050 en 1090, voor die modellen moet je dat er los bij bestellen.
Wel moet je natuurlijk een adapter hebben waar je de koffer in vast klikt. Of wordt dat meegeleverd met de koffer zelf?

De draagplaat op de foto heb ik al op mijn 1290 SAS zitten. Hoe ziet de adapter er uit die nodig is?
Ik zal ook eens navagen of deze adapter standaard bij de KTM touring top koffer mee wordt geleverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan