KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

IMG_0741.JPEG


Geen koffer achterop. Maar verrekte handig voor kleine dingen en geen last van luchtstroming achter de rug.
 
Oh dus dat ziet er zo uit als de koffers er niet op zitten. *D

Lijkt wel heel erg op mijn beugels die ik sinds vanavond in bezit heb... Nog maals dank O-)
 

Bijlagen

  • 1543698858851-565323102.jpg
    1543698858851-565323102.jpg
    646,7 KB · Weergaven: 11
nog een goede koffer, waterdicht en stevig..1 nadeel: boven de 220 km/u kan er wat pendelneiging ontstaan. Heeft natuurlijk ook met windsterkte en zonnekracht :]te makenBekijk bijlage 1341288
Ik heb die Trax altijd een van de mooiste gevonden. Hij is voor mijn gebruiksdoel echter net iets te klein (minimaal helm + leren motorjack). Hou het dus voorlopig bij de Givi Trekker. De Givi Outback vind ik ook fraai maar het model waar helm plus motorjack in passen (58 liter) is helemaal waanzinnig groot.
 
Is een 1290 SAS juist niet dé fiets bij uitstek voor ww verkeer?

Dat is het zeker. Rij zelf dagelijks naar kantoor ermee 85 km retour en wat is dat genieten!
Doordat de KTM behoorlijk smal is voor zijn vermogen maneuvreer je gemakkelijke tussen de files door.
De BMW's en echte tourrmotoren die ik tegen kom waarbij de spiegels vast verwerkt zijn in de kappen/ carrosserie hebben er altijd moeite mee om overal langs te komen en kunnen naar mijn mening gewoon beter aansluiten met file of alsnog de auto pakken LOL.
 
De mijne staat te koop, volgend jaar naar wat anders kijken.

1290 SAS KTM 1290 Super Adventure S | NIWA Motorservice

Weet nog niet wat het gaat worden, zal voor woon werk verkeer worden gebruikt.

Mijn vorige motor was een kawasaki versys 650. Ook all road segment dus veel overzicht en comfort en prima vermogen. aanschaf met slechts 8,5k (2e hands minder) valt ook erg mee. Afschrijving is gering kijk maar naar de 2e hands prijzen van dit model.
 
Aangezien het toch slecht weer buiten is en ik mij verveel.
De knoop doorgehakt en wat geld tegen de 1190 r aangegooid.
De cyclops verlichting, en de stage 3 van de rottweiler luchtfilter kit, met de sas en alle geneuzel erbij maar aangeschaft.
Ben benieuwd wat voor verschil het gaat maken, zeker met de planning om een allroad vakantie en noorwegen te gaan houden
 
Ik moest eerst eens even googlen naar wat het allemaal inhoud :-)
Ben benieuwd naar het eind resultaat en dan niet van de ledlampen (ha ha ha) zo n fuel-dongles en de Velocity stack omzijlen die de ecu of wat houd het eigenlijk in mijn engels is so bad 😇 en een vertaalde versie kon ik nier vinden voor ik naar mijn werk moest...
 
Hier gewoon een doorrijder hoor 8-)
(meer nood dan deugd)

Voor de geïnteresseerden: met dit koude klote weer doet ie gewoon 1:22,5 *O*
Okee heb rustig gereden maar toch!
 
Terug
Bovenaan Onderaan