YAMAHA 125 cc
Flying dutchman
Kou vind ik niet het probleem.maar zout en regen is niet mijn ding. 1.22,5 is erg netjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier gewoon een doorrijder hoor
(meer nood dan deugd)
Voor de geïnteresseerden: met dit koude klote weer doet ie gewoon 1:22,5
Okee heb rustig gereden maar toch!
Ik moest eerst eens even googlen naar wat het allemaal inhoud :-)
Ben benieuwd naar het eind resultaat en dan niet van de ledlampen (ha ha ha) zo n fuel-dongles en de Velocity stack omzijlen die de ecu of wat houd het eigenlijk in mijn engels is so bad en een vertaalde versie kon ik nier vinden voor ik naar mijn werk moest...
Je bedoelt de offroad dongels van KTM? die gebruik ik persoonlijk niet, vind het niet nodig en heb er geen problemen mee dat ik voordat ik begin mijn abs uit moet zetten, vergeet ik het tenminste nooit als ik er naar mijn werk mee rijd.Maar ga je dan tijdens jou rit wisselen tussen beide dongels of is het een kwestie van beide inpluggen en gaan...
Je bedoelt de offroad dongels van KTM? die gebruik ik persoonlijk niet, vind het niet nodig en heb er geen problemen mee dat ik voordat ik begin mijn abs uit moet zetten, vergeet ik het tenminste nooit als ik er naar mijn werk mee rijd.
De fuel dongles zijn een vervanging voor de O2 sensoren die op je uitlaat zitten. Dus ipv dat je een waarde krijgt van die O2 sensor plug ik een stekker in die een vaste waarde geeft, en kap ik de O2 sensoren in de uitlaat af
Autotune ben ik sowieso geen fan van. Als je een powercommander koopt kan je net zo goed naar een dyno gaan en het door iemand laten doen die het 3x zo goed kan dan een autotune.Je kan toch ook een autotune koppelen aan een powercommander ter vervanging van de o2 sensors? Dan heb je het voordeel dat deze waarden alsnog gemeten worden ipv een statische waarde.
Autotune ben ik sowieso geen fan van. Als je een powercommander koopt kan je net zo goed naar een dyno gaan en het door iemand laten doen die het 3x zo goed kan dan een autotune.
Powercommander komt nog, maar de fuel dongles kosten mij ongeveer 60 euro dus is het, het proberen wel waard. Totdat ik tijd en zin heb om langs de dyno te gaan
Ik heb vorige week een nieuwe helm gekocht, de alom geprezen Shoei NXR in perfect bij KTM matchende kleuren...
Alleen zit deze mij niet prettig.
Voordat ik hm terug breng (ja dat mag, lang leve de service van een fysieke motorzaak).. heeft hier iemand er interesse in?
Maatje M. Voor €375
Ze hebben tegenwoordig ook een oranje versie van de SHOEI Neotec 2. Erg fijne helm.
SHOEI Neotec 2. Erg fijne helm.
Tiptoptip voor aanstaande tiptopkofferrijders;
Ik kwam erachter dat je bij de SW Motech Trax Adv koffer niet de +- €130 kostende KTM topkofferdrager hoeft te bestellen.
TRAX ADV topcase system for 1050/1090/1190 Adv. - SW-MOTECH
Geldt alleen voor 1050 en 1090 rijders. Naar ik meen hebben de 1190 en 1290 standaard al de drager.
Alsnog een hoop geld hoor, ruim €500.
Maar goedkoper (en naar mijn mening fraaier) dan de Touratech/KTM oplossing.
Ben er helemaal gek op. Zodra ik wat centen over heb gaat de touratech koffer in de verkoop en wordt deze besteld voor op mn 1290s
Weet iemand hier of de bevestigingspunten/afstanden van de Traxkoffer hetzelfde zijn als die van de Givi?
Past dus een Trax-topkoffer of een Giviplaat en omgekeerd?
Thanks.
Hallo, al een tijdje aan het meelezen maar sinds oktober in het bezit van dit beest (1190R) uit 2016 . Ben 23 jaar oud en kom uit de buurt van Hoorn in Noord Holland. Hiervoor een R1200GS gehad maar na een proefritje op de KTM meteen verkocht.
Alleen even een vraagje heeft het 2016 model ook last van de lucht filter problemen?
Hallo Riviman!
Gefeliciteerd met je aanwinst!!
Zover mij verteld is, is het probleem "opgelost" vanaf het 2015 model.
Dit hebben ze opgelost door er een unifilter tussen te plaatsen.
Zie deze foto. Als je het zeker wilt weten moet je het bij de dealer navragen.
Echter zal het filter het gewoon goed doen, zolang je niet zoals ik er dwars door marokko of andere stoffige, zanderige gebieden gaat rijden.