KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Kerst is erg vroeg dit jaar.... na aandringen bij de vorige eigenaar toch nog wat oude boekjes van de ktm terug gekregen moest wel speciaal van groningen naar amersfoort maar dan heb ik wel wat...Bekijk bijlage 1352848

Dat bedenkt mij, ik moet nog steeds dat overschrijving formulier doorsturen naar KTM. Heb jij er trouwens niet zo'n mooi mapje bijgekregen met ook een toolkit er in?
 
Ik vandaag een brief van KTM gekregen voor mijn 1290 SA. Betreft een terugroepactie voor de brandstoftank. De tank kan in extreme gevallen brandstof gaan lekken.

Zijn hier meerdere mensen met een 1290 SA 2015-2016 die deze brief hebben ontvangen?
 
Vandaag het eerste ritje na/in de winter. Brommer startte in een keer en ik heb hem in de afgelopen maanden precies 5 uur aan de lader gehad.
Was overigens kouder dan ik had gedacht door de snijdende wind. De handverwarming bewees goede diensten. :)
 
Dat bedenkt mij, ik moet nog steeds dat overschrijving formulier doorsturen naar KTM. Heb jij er trouwens niet zo'n mooi mapje bijgekregen met ook een toolkit er in?

Het totaal zit in zo n zwart ktm handtas laten we het maar zo noemen en het enigste iets van tool is een sleutel voor de achterveer 😁 zal morgen avond eens even zien wat er in zit.
 
Volgende week zaterdag mijn 2018 1290 SAS ophalen! Ik zal hier voortaan met veel interesse meelezen en reageren.

ec95e410-f74f-4a33-bb41-c832c5c44737.jpg
 
Goede keuze! Zo te zien aan je profielfoto omgeving Amsterdam. Ik woon daar vlakbij dus als je ooit een ritje wilt doen...
Dutch KTM Adventure Group op Facebook worden ook regelmatig veel dingen georganiseerd.
 
Ik wist niet eens dat zo'n groep bestaat.

Ik ben momenteel mijn motor aan het klaarmaken om de trans europa trails te gaan rijden, met te beginnen maar in Nederland.
Ik rij nu al een tijdje met de shinko 804/805 set en ik moet zeggen ik ben er erg enthousiast over, zeker in de regen bieden ze mij meer vertrouwen dan de heidenau k60. Niet gek voor een noppenband
 
Ik wist niet eens dat zo'n groep bestaat.

Ik ben momenteel mijn motor aan het klaarmaken om de trans europa trails te gaan rijden, met te beginnen maar in Nederland.
Ik rij nu al een tijdje met de shinko 804/805 set en ik moet zeggen ik ben er erg enthousiast over, zeker in de regen bieden ze mij meer vertrouwen dan de heidenau k60. Niet gek voor een noppenband

Zeker de moeite om lid te worden! Dutch KTM Adventure Group
Heel gaaf de TET!
 
Gefeliciteerd! Daar ga je zeker veel plezier van hebben
Bedankt!

Goede keuze! Zo te zien aan je profielfoto omgeving Amsterdam. Ik woon daar vlakbij dus als je ooit een ritje wilt doen...
Dutch KTM Adventure Group op Facebook worden ook regelmatig veel dingen georganiseerd.

Ik kom inderdaad uit Mokum. Lijkt me leuk om een keer samen een ritje te doen! Ben inmiddels ook lid van de Facebook groep.
 
Bedankt vast voor de adviezen om te kiezen tussen de 1090R en 1190R. Ik ga sowieso nog is proefrijden op beide modellen. Grote kans dat het een import uit Duitsland gaat worden gezien de prijzen.

Ik ga hier vast meer meelezen en teruglezen.
 
De 1290 SAS is pas geleverd vanaf begin 2017 dus ik snap die 2015/2016 van je niet zo. Ik heb een 2017 (één van de eerste dus) en nog niks ontvangen van KTM. Ben wel paar maanden geleden verhuist....

Hoi, ja het klopt wat je zegt. Maar ik heb het over de SA niet over de SAS. 1290 SA is van af 2015 geleverd. Vandaag langs de dealer gegaan. Ze hebben gecontroleerd op lekkage die was er gelukkig niet. Ze gaan volgende week een modificatie op de tank maken zodat het in de toekomst niet kan gaan lekken.
 
Hoi, ja het klopt wat je zegt. Maar ik heb het over de SA niet over de SAS. 1290 SA is van af 2015 geleverd. Vandaag langs de dealer gegaan. Ze hebben gecontroleerd op lekkage die was er gelukkig niet. Ze gaan volgende week een modificatie op de tank maken zodat het in de toekomst niet kan gaan lekken.

Die heet dus de Super Adventure T...die hebben een andere tank dan de R en de S dus voor hen; No worries
 
Maar heb je nu écht wel goed nagedacht ?
Was die andere echt helemaal versleten ?
Moest die aanslag op het milieu nu echt gepleegd worden ?
Had je die centen niet beter kunnen besteden om eens iemand anders dan jezelf gelukkig te maken ? Een onbaatzuchtig gebaar, als het ware ?


:+

Je brengt me aan het twijfelen. Zou ik jou er een plezier mee kunnen doen? Of zal ik hem gewoon terugsturen, ik heb tenslotte 14 dagen retourrecht bij een internetaankoop.8-)

Dat je zo'n ding nooit verslijt is idd wel een probleem.-O-

Heb er nog eens over nagedacht. Ik ga hem toch, zelf, houden.*D :W
 
Laatst bewerkt:
Maar wat nou als deze naar 15 dagen nog niet gewend is na die ene die je al 10 jaar gebruikt hebt stel nou voor dat deze koffer niet kan wennen aan jou rijstijl dan heb je mooi een kutkoffer achterop en die je 10 jaar gehad hebt die zet je zo aan de kant.....

Oke ik kon niet langer meer wachten mooi rondje wezen rijden op de nieuwe banden...
bridgestone battlax adventure😇

20190215_140858.jpg
 
Maar wat nou als deze naar 15 dagen nog niet gewend is na die ene die je al 10 jaar gebruikt hebt stel nou voor dat deze koffer niet kan wennen aan jou rijstijl dan heb je mooi een kutkoffer achterop en die je 10 jaar gehad hebt die zet je zo aan de kant.....

Je hebt een typfout gemaakt, het is een hutkoffer. O-)

En als dat gebeurt dan zet ik de oude er weer op en gaat de nieuwe op marktplaats. :+
 
Maar wat nou als deze naar 15 dagen nog niet gewend is na die ene die je al 10 jaar gebruikt hebt stel nou voor dat deze koffer niet kan wennen aan jou rijstijl dan heb je mooi een kutkoffer achterop en die je 10 jaar gehad hebt die zet je zo aan de kant.....

Oke ik kon niet langer meer wachten mooi rondje wezen rijden op de nieuwe banden...
bridgestone battlax adventure😇

Bekijk bijlage 1354049

Nice de A41? Hoe bevallen ze?
 
Terug
Bovenaan Onderaan