Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als die wobble komt zou ik toch echt eens geen kijken of jij je velgen niet eens opnieuw moet laten spaken en richten, want ik kan letterlijk de 200 halen zonder problemen en nog mijn stuur loslaten.Hoi,
I.v.m. aankomende vakantie Noorwegen en Zweden wil ik een paar andere sloffen onder de 1190R hebben. Vorig jaar met mijn huidige TrailAttacks2 moest ik veel laten schieten.
Ben gek op wildcamperen en dat was soms ff een uitdaging met dat gladde schoeisel.
Zat te denken aan Bridgestone AX41. Heeft iemand ervaring met deze combo en kan wat meer vertellen over de handling en toch ook wel de duurzaamheid? Ook wat stabiliteit met bagage aangaat. Kan met de trailattacks net 145 kruissen en dan komt de wobble. Dat is eigenlijk toch de reden om er geen tck80 onder te leggen.
Een andere goed advies is ook zeer welkom.
Thx.
Spasticus,
ok, banden ook geroggeld en we blijven boven 2000RPM
Maar dan het ruitje
2m lang, verhoogd zadel icm met het ruitje van de R is niet zaligmakend
Tips voor wat ik zou kunnen kopen/testen?
Gisteren issie bezorgd
Bekijk bijlage 1410400
Pfff, doodmoe word je dan van snelweg rijden en soms ontkom je daar helaas niet aan.Mooie bike!
oplossing blijft bij mij om gewoon geen ruitje te hebben
sorry inderdaad rond de tien euro was 5 euro per knopdie knoppen kosten rond de 5 euro voor een set,
ik heb gelijk een set besteld.
ik laat het minimaal 1 keer per jaar vervangen( voor en achter),Renvloeistof dient minstens elke 2 jaar vervangen te worden. Rij je veel kilometers dan is elk jaar nog beter.
met de nieuwe Ktm's lijkt het wel of de leidingen niet helemaal schoon zijn af fabriek, rem vloeistof lijkt heel snel op hele sterke theeOude remvloeistof pardon 7000 km maar motor is nieuw.
En er hebben er meer last van lees ik.
Met de BMW. R1150RT jaren lang zelfde rijstijl nooit geen last en die remschijf was ook blauw. Dus KTM kwaal mm dat valt tegen.
volgens mij is dit niet waar.In de sportmodus staat het gecombineerde remmen uit. Alleen bij street en rain is dat het geval
dat is dan je gelukik heb nog geen rare slijtage gehad in 7000 km zowel voor als achter niet en dat heb ik niet eens de K versie erop zitten
wat vind je van de TA3 Niels?Continental is bij mij tot nu toe het beste. De scorpions slijten raar en worden snel plat. ContinTrail Attack 3 gebruik ik nu en ga waarschijnlijk binnenkort over op de conti road attack 3.
dat was een V4Dat een v-twin eerder bokt in lage toeren dan andere motortypes, daar kan en wil ik zeker mee leren leven. Ik heb een 60K km's heel graag met een '98 VFR800 gereden, die bokte volgens mij niet minder snel in lage toeren dan deze ktm.
Wat ik wel opgelost wil hebben is dat bepaalde punt in het toerentalbereik waarop de ECU het blijkbaar effe helemaal kwijt is.
En ik wil verder ook even vermelden dat ik nog nooit een BMW heb gehad
Dat een v-twin eerder bokt in lage toeren dan andere motortypes, daar kan en wil ik zeker mee leren leven. Ik heb een 60K km's heel graag met een '98 VFR800 gereden, die bokte volgens mij niet minder snel in lage toeren dan deze ktm.
Wat ik wel opgelost wil hebben is dat bepaalde punt in het toerentalbereik waarop de ECU het blijkbaar effe helemaal kwijt is.
En ik wil verder ook even vermelden dat ik nog nooit een BMW heb gehad
2 delige zadel van de 1290 S pas erop.ok, banden ook geroggeld en we blijven boven 2000RPM
Maar dan het ruitje
2m lang, verhoogd zadel icm met het ruitje van de R is niet zaligmakend
Tips voor wat ik zou kunnen kopen/testen?
Gisteren issie bezorgd
Bekijk bijlage 1410400
Zadel is goed. Vooral de hoogte ben ik erg blij mee.
Het is een Touratech, maar die heb ik al 5 jaar op de 1190 R gehad. Daar had ik ook een hogere ruit op en voor langere afstanden heb ik die op de 1290 ook echt wel nodig.
Bekijk bijlage 1410550
Die vraag ga ik later beantwoorden.Hoe ervaar jij de overstap 1190 —> 1290?
Ander motorkarakter? Wat meer richting tour dan het sportieve toeren maken van de 1190?
Die vraag ga ik later beantwoorden.
Nu eerst de 1e duizend km inrijden snel afraffelen. Hopelijk lukt dat dit weekend
Denk dat een aantal dealers wat te veel voorraad heeft staan, dus maken wel aardige deals op het moment.
TFTscherm bevalt prima tot nu toe.
Ziet er goed uit en is overzichtelijk en aardig naar eigen wens in te stellen wat betreft hetgeen je in beeld wilt hebben.
Groter kuipwerk... niet tov de 1190 lijkt me. Al kom ik met m'n knieën een rand tegen die de 1190 niet had.
CruiseControl lijkt goed te werken. Ben benieuwd wat dat op bvb de op en neer gaande Duitse snelwegen doet.
Keyless werkt ook fijn. Zelfs de tankdop kreeg ik open gisteravond