En bij 200 km/u schrik je je dan het apezuur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 1290 stuurt ook zeker lichter dan de 1200, maar vergeleken met de 1190 die ik ook heb geprobeerd merk je wel dat de 1290 wat zwaarder is.Gefeliciteerd, die overstap maakt ik 3 jaar geleden.
Vond de 1290 SA juist lichter rijden/sturen dan de 2015 1200 ST ZE.
Heb nu weer een 1290 gekocht maar dan een SAS.
De bestuurder van die Pan rechts op de foto heeft iig geen last van wind....wat een RUIT zit daar op!!!Bekijk bijlage 1411108
Moguh,
Al een tijdje was ik op zoek naar een opvolger voor mn super tenere(xt1200)
Al verschillende motoren geprobeerd, maar gisteren op de 1290 gereden.
Hij voelt wat zwaarder aan dan sommige andere motoren die ik gereden heb, maar verder alleen maar plus punten!
En in vergelijk met de tenere is hij ruim 40kg lichter, dus dat moet sowieso geen probleem zijn.
Ja, het is gekend dat die hyperpotente motoren uit Oostenrijk voornamelijk, zo niet uitsluitend, door oude omaatjes worden gekocht
De bestuurder van die Pan rechts op de foto heeft iig geen last van wind....wat een RUIT zit daar op!!!
Heb de waarschuwing stickers van tank KTM 1090 gehaald en heb nu een kleurverschil.... Iemand suggestie waarmee dit te herstellen?
Valt mee, maar terechte waarschuwing..Als je geen ervaring hebt met polijsten, dan is dat wel riskant.
En maak je meer kapot dan je lief is.
Vraagje aan rijders met een ktm 1090,
Zijn er meer rijders die rond de vijftig kilometer een gigantische onbalans in hun voorwiel hebben?
Als ik mijn stuur los laat begint het sturen heel erg te trillen.
Heb reeds een nieuwe velg met een nieuwe band.
Vrijdag ga ik weer naar de dealer om het probleem op te lossen.
Ben benieuwd of dit typisch iets voor dit model is