Hij heeft 33.000 gelopen en tot dan nooit wat gehad. Grote 30K beurt heeft ie van de winter gehad bij 27k incl kleppen stellen.Hoeveel kilometers heeft je motor gelopen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft 33.000 gelopen en tot dan nooit wat gehad. Grote 30K beurt heeft ie van de winter gehad bij 27k incl kleppen stellen.Hoeveel kilometers heeft je motor gelopen ?
Jouw schade mag uiteraard nooit gebeuren, maar dit heeft op deze kilometerstand alleszins niets met slijtage te maken, dus... goed dat je niet onderuit bent gegaan met al die olie...Hij heeft 33.000 gelopen en tot dan nooit wat gehad. Grote 30K beurt heeft ie van de winter gehad bij 27k incl kleppen stellen.
Weet je al wat er aan de hand is ?
Gelukkig hebben we de foto"s nog....
Klikken op RRRRonald in zijn bericht en dan klikken op "start een privé-conversatie" en wellicht kan betrokkene ook even zijn eigen bijdrage in die zin aanpassen... dergelijke topics worden inderdaad vaker en door meer mensen bekeken dan we denken...@ slijkmotor zou je toe kunnen toe lichten waar ik dat zou moeten doen.
Dat lampje motormanagement ging pas branden nadat ik een stukje had gereden. Toen ik wegreed brandde er geen lampjes. Hij liep alleen wat onregelmatig.Wat ik wel raar en vind is dat ondanks geluid en brandend diagnose lampje toch word geprobeerd verder te rijden met de motor.
De brande diagnose lamp is toch in hele goede indicatie dat er iets mis mee is.
Het gevolg was dan ook flinke olie lekkage van de motor.
Ik zou maar oppassen dat je garantie niet verloopt ook al heb je garantie wil niet zeggen dat je door kan rijden tot de boel helemaal stuk is.
In deze zin ben je verwijd baar aan gevolg schade die niet had gehoeven in de zin van verder blijven rijden met storingen . Lees het instuctie boekje maar eens door.
Voor jou mag ik hopen dat de dealer hier niet mee leest. de gevolgen zouden het heel anders uit kunnen pakken.
Het zeer zeker heel vervelend storingen zeker als je net op vakantie bent
Wat ik eigenlijk wilde zeggen dat je ook moet oppassen met door rijden ondanks dat er garantie op zit.
Nee, motor komt volgens de ANWB pas maandag weer in NL. Het gebeurde op 12 september dus dat is best lang, meestal wachten ze tot ze een “ladinkje” hebben.Weet je al wat er aan de hand is ?
Ik heb met mijn 1290 SAS van 2019 totaal geen last van pendelen ook niet bij snelheden flink boven de 200 km/h. Alleen als ik de topkoffer er op heb dan gaat hij bij ongeveer 205 km/h wel pendelen. Maar zonder koffer rijdt hij zo strak als een snaar.Ik weet dat het al vaker besproken is, maar is het iemand gelukt om het pendelen bij hoge snelheden op te lossen? Mijn 1190 deed het, en nu de 1290 ook weer. Ik hoopte dat de gietwielen het verschil zouden maken, helaas niet. Heb ook iets gelezen over een Hyperpro stuurdemper? Ik zou het graag opgelost hebben, het stoort me mateloos dat de motor gevaarlijk wordt bij hoge snelheid.
Vind ik zo apart ik heb met mijn 1190 R nog nooit last van pendelen gehad. Ik kan met 190 tot 200 gewoon het stuur los laten en ik ga nog rechtdoor zonder problemen.Ik weet dat het al vaker besproken is, maar is het iemand gelukt om het pendelen bij hoge snelheden op te lossen? Mijn 1190 deed het, en nu de 1290 ook weer. Ik hoopte dat de gietwielen het verschil zouden maken, helaas niet. Heb ook iets gelezen over een Hyperpro stuurdemper? Ik zou het graag opgelost hebben, het stoort me mateloos dat de motor gevaarlijk wordt bij hoge snelheid.
En toch raakt zo’n 30-tonner van de KTM-repatriëring aardig snel vol...Nee, motor komt volgens de ANWB pas maandag weer in NL. Het gebeurde op 12 september dus dat is best lang, meestal wachten ze tot ze een “ladinkje” hebben.
Ja maar de 1190 deed het ook zonder. De 1290 moet ik nog eens proberen.rij je met een topkoffer?
Ik heb het zelf gecontroleerd, of is het niet mogelijk dat zelf te voelen?balhoofdlager gaat los zitten na vrloop van tijd, heb je die al laten natrekken?
Bij lage snelheden geen probleem, het begint pas bij 200+.Top koffer maakt met slingeren inderdaad wat uit heb de test uitgevoerd. slingering tussen de 85 en 50 km peruur bij los gelaten stuur
Bij mij was het uitbalanceren wat oploste.
Het wiel is recht en gecontroleerd.
Hoe zwaar is je motor beladen en heb je veer voor spanning incl in en uitgaande demping hier ook op aangepast.
Ik zal eens testen zonderIk heb met mijn 1290 SAS van 2019 totaal geen last van pendelen ook niet bij snelheden flink boven de 200 km/h. Alleen als ik de topkoffer er op heb dan gaat hij bij ongeveer 205 km/h wel pendelen. Maar zonder koffer rijdt hij zo strak als een snaar.
Gietvelgen, valt weinig aan te richten Maar het gebeurt boven de 200, of als ik onrust veroorzaak tijdens accelereren, bv de schok van de quickshifter.Vind ik zo apart ik heb met mijn 1190 R nog nooit last van pendelen gehad. Ik kan met 190 tot 200 gewoon het stuur los laten en ik ga nog rechtdoor zonder problemen.
Zelfs met mijn noppen banden heb ik nergens last van.
Maar ik heb wel mijn wielen laten richten bij haan
Ik zal eerst eens gaan testen zonder topkoffer, ik rijd inderdaad vaak met zonder het te beseffen. Het is eigenlijk ook een lelijk ding, maar zo makkelijkzelf ook geen problemen, wel laatst het balhoofd na laten stellen, kan je voelen bij scherpe hobbels. maar de één is gevoeliger dan de ander of het het pendelen reduceert is lasting te zeggen, maar het kan geen kwaad
Afgelopen weekend even getest met 1290SAS+topkoffer. Even boven de 250km/h op comfort en standaard ruite in de hoogste stand. geweest en nergens last vast. Ik heb wel het gevoel dat ik op comfort stand de motor beter op de weg ligt met hoge snelheden tov sport.Ik heb met mijn 1290 SAS van 2019 totaal geen last van pendelen ook niet bij snelheden flink boven de 200 km/h. Alleen als ik de topkoffer er op heb dan gaat hij bij ongeveer 205 km/h wel pendelen. Maar zonder koffer rijdt hij zo strak als een snaar.
Moet je je eigenlijk registeren om van deze ktm service gebruik te maken?Nee, motor komt volgens de ANWB pas maandag weer in NL. Het gebeurde op 12 september dus dat is best lang, meestal wachten ze tot ze een “ladinkje” hebben.
De motor moet dealer onderhouden zijn. Na elke beurt gedurende de garantie periode wordt de mobility service weer verlengd.Moet je je eigenlijk registeren om van deze ktm service gebruik te maken?
Welke topkoffer heb je? En wat voor banden liggen eronder? Zo bizar dat sommige er totaal geen last van hebben. Op comfort heb ik het nog niet getest, ook eens doenAfgelopen weekend even getest met 1290SAS+topkoffer. Even boven de 250km/h op comfort en standaard ruite in de hoogste stand. geweest en nergens last vast. Ik heb wel het gevoel dat ik op comfort stand de motor beter op de weg ligt met hoge snelheden tov sport.
De warmte is een bekend" dingetje" .
Daar zijn hitte schildjes voor te koop.
De één ervaart de warmte als hinderlijk, de ander niet.
Wat is het probleem met lange afstanden?