@Jos68
Ik rijd een 1090R ben zelf ook niet offroad gericht houd van echt flink gassen zowel door de bergen als op het circuit.
Wat me opvalt nu ik met een 21 inch wiel rijd je ongemerkt andere wegen pakt ,ik kies er niet eens voor het gebeurt onbewust.
(banden zijn de pirelli scorpian trail 2)
De vertrouwen is en gevoel is daar bij een heel stuk groter.
De veerweg is ook veel langer bij een R versie en volledig instelbaar bij de normale niet.
Voor mij was dit juist doorslag gevend omdat ik van een racer af kom en daar naast 9 jaar lang heb zitten kloten met een R1150RT die wiebel kont die niets af viel te stellen.
Ik vind de KTM heel scherp sturen met een 21 inch wiel rijd dan ook nog altijd met 2 personen.
Heb wel een hoger scherm geplaatst
Lastiger is dat de motor hoger staat dat kan voor sommige mensen een dingetje zijn
Wat versta je onder langer afstanden een dingetje waar vergelijk je dat dan mee
[/QUOTE
Ik rijd voornamelijk alleen, omdat ik lang ben zal inderdaad de ruit een issue kunnen zijn. Is de motor niet zoekende in het voorwiel met hogere of juiste lagere snelheden op het asfalt? Daar schijnt de 850gsa last van te hebben.
Degene die ik heb gesproken vertelde dat met een KTM (welke hij bedoelde, 1090 of 1190, is nog onduidelijk) op lange afstanden, dus lang achter elkaar rijden het geheel te heet werd onder je en problemen veroorzaakt.