Niels_KTM
Die hard MF'er
- 7 mei 2017
- 397
- 156
Is plug & play.Precies dat. Ik hoopte eigenlijk dat zij wat korter zou zijn.. Zwart oogt wel mooi. Weet iemand of er nog aanpassingen aan de afstelling moeten, of is het plug and play ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is plug & play.Precies dat. Ik hoopte eigenlijk dat zij wat korter zou zijn.. Zwart oogt wel mooi. Weet iemand of er nog aanpassingen aan de afstelling moeten, of is het plug and play ?
Ik had een Remus, maar uiteindelijk vond ik die de prijs niet waard.Ik heb ook zitten zoeken naar een mooie vervanger voor de einddemper en ben uiteindelijk voor deze gegaan:
Hij is wel wat prijziger dan de Leovince, maar er is geen dag voorbij gegaan dat ik spijt had van de aankoop
Je hebt overigens op YouTube echt veel vergelijkingsmateriaal van einddempers voor de 1190 adventure, zeker even de moeite waard om even wat verschillende te checken!
Ik had een Remus, maar uiteindelijk vond ik die de prijs niet waard.
Ja het geluid was super en hij zag er mooi uit, alleen binnen 2 jaar was de carbon eindkap al verkleurd en dof.
Ik heb zelf altijd goede ervaringen gehad met Arrow uitlaten, leovince schijnt slechter te zijn geworden met aflevering en kwaliteit.
Tenminste dat zei Goedhart er over.
Grote reden dat ik voor Arrow of Remus ga is de E keur die je er bij krijgt. Beetje ease of mind met al het gerommel met regels nu
Heeft er iemand hier ervaring met deze Leovince en evt. een foto geplaatst op de motor?
Bekijk bijlage 1477872
ook de reden dat ik toendertijd voor een remus was gegaan. Nu op mijn 701 heb ik een Arrow scheelt toch eventjes 500 euro ofzoIk zou sowieso kiezen voor een E-keurmerk, want je bent echt de "sjaak" als je een te luide uitlaat hebt. Denk aan WOK-melding + dikke boete..
Gelukkig is de einddemper die ik heb nog netjes binnen de marge, waardoor ik lekker zorgeloos rond kan tuffen
Echt?Ik heb de Arrow verkocht en er een Akra onder gezet.
KTM verleend geen garantie als er geen originele of Akra onder zit.
Dat was mij t risico niet waard.
Voor de nieuwe Akra (titanium) betaalde ik in Duitsland inkl verzendkosten €525
DB-killer eruit en dan klinkt t heel leuk!
Echt?
Bij mij verleende ze wel gewoon garantie met een Remus of Arrow uitlaat
Dat is echt onzin van de bovenste plank.Ik heb de Arrow verkocht en er een Akra onder gezet.
KTM verleend geen garantie als er geen originele of Akra onder zit.
Dat was mij t risico niet waard.
Voor de nieuwe Akra (titanium) betaalde ik in Duitsland inkl verzendkosten €525
Volgens mij heeft de Euro4 versie de verstelbare klep niet meer. De Euro3 versie nog wel en die past natuurlijk prima op de Euro4 KTM's, maar ik denk dat die juridisch gezien niet op die modellen gemonteerd mag worden. (bijv. de demper bedoeld voor de 1050 Adventure op de 1090 Adventure). De kans dat het ooit wordt geconstateerd door een overheidsdienaar als het wel gebeurt is natuurlijk uitermate klein.De gemonteerde Bos Desert Fox heeft vorige jaar een modificatie gekregen via Bos Exhaust NL waardoor deze weer op de norm en richtlijnen zit van de E-keur, samen met de verstelbare klep kun je zelf je geluidswaarde bepalen en in samenstellen van de DB-killer blijft het een fijne uitlaatsysteem van Bos.
Kijk eens op:
Motorrad Auspuff, Schalldämpfer & Auspuffanlagen Shop
Der Motorrad-Tuning Online Shop für Motorrad Auspuff, Schalldämpfer & Auspuffanlagen: www.motorrad-auspuff-shop.dewww.motorrad-auspuff-shop.de
Vertel eens wat meer. Ik had last van lucht in mij remsysteem zonder dat het ooit is open geweest en mijn motor nog maar 2,5 jaar oud is en weinig heeft gereden. Kan er een relatie zijn? Met geen een van mijn eerdere motoren ooit last mee gehad.Ow lezen ze hier mee? Das mooi!
Stelletje rukkers zijn jullie KTM NL om geen verantwoordelijkheid te nemen voor een blijkbaar slechte batch Brembo remonderdelen!
Zouden ze dan ook een keer niet lekkende clutch slave cylinders kunnen maken?Ow lezen ze hier mee? Das mooi!
Stelletje rukkers zijn jullie KTM NL om geen verantwoordelijkheid te nemen voor een blijkbaar slechte batch Brembo remonderdelen!
Enenen investeren in iemand die wel kan zeggen of een ruitje gewoon ruk.Zouden ze dan ook een keer niet lekkende clutch slave cylinders kunnen maken?