motorduiveltje
KTM 1090 Adventure
Bloos bloos, volgens mij was dit inderdaad nog de standaardruit. Ik ga in de herkansing.Lijkt wel identiek aan de standaard ruit?
Of bedoel je dat het opzetstukje van Touratech is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bloos bloos, volgens mij was dit inderdaad nog de standaardruit. Ik ga in de herkansing.Lijkt wel identiek aan de standaard ruit?
Of bedoel je dat het opzetstukje van Touratech is?
PS: voor de geïnteresseerden heb ik hier ook nog een R ruitje liggen die weg mag.
Toevallig de smoke versie?
d7706st en smoked klopt niet(de st is namelijk helder en hoger)
art nr gd7706s zou dan wel moeten kloppen
als je maar de juiste ruit krijgt!!
Is er iemand in dit topic met ervaring van de1050 ?
Ik overweeg heeel mss een ruil van mijn v strom 650 xt uit 2018 voor een 1050 uit 2016.
De v strom is enorm goedkoop in verbruik. 1: 26 is heel normaal. Maar die 1050 lonkt....
Ik weet dat deze slechts 95pk heeft maar ter vervanging van de strom met 71 is er toch enige winst..
Ik ben benieuwd naar ervaringen met de 1050, verbruik, handelbaarheid, topzwaar ? Etc...
Ik heb geen interesse in de 1090 met 125pk...ik rijd ook nog gs lc..
Die suzuki gebruik ik voornamelijk, heel rationeel voor woon-werk....is de ktm dan een goede vervanger...?
Gaat om deze...
Met ktm powerparts zadels en leo V uitlaat...... 2016 en 22k op de teller..
Net geen 10mille...Bekijk bijlage 1503447
Doe maar niet straks zit het hele GS topic hier inclusief Verhulst.
Gaat om deze...
Met ktm powerparts zadels en leo V uitlaat...... 2016 en 22k op de teller..
Net geen 10mille...
En die past ook beter bij het postuur van maniac.
Maniac, ik vrees dat de 1050 misschien geen Kadettgevoel geeft, maar dan wel een Ascona -ervaring (je bent oud genoeg om die auto te kennen) ...
Ik lees hier al lang genoeg mee om te beseffen dat een groot aantal 1050-bezitters deze motor toch snel te tam gaat vinden... waarom dan geen 1090 ?
De rijervaring verschilt grondig van die met een GS én je hebt heel wat leuke pit onder je kont.
En die past ook beter bij het postuur van maniac.
Maar misschien wil ie geen wiebelende spaakwielen en iets meer windbescherming. Een hogere ruit staat nu eenmaal niet op de R denk ik.
Maniac, ik vrees dat de 1050 misschien geen Kadettgevoel geeft, maar dan wel een Ascona -ervaring (je bent oud genoeg om die auto te kennen) ...
Ik lees hier al lang genoeg mee om te beseffen dat een groot aantal 1050-bezitters deze motor toch snel te tam gaat vinden... waarom dan geen 1090 ?
De rijervaring verschilt grondig van die met een GS én je hebt heel wat leuke pit onder je kont.
Omdat de motorzaak waar ik klant ben een prachtige 1050 heeft staan....en die lonkt gewoon...maar ik ken hem niet...
Even geheel objectief, voor zover dat lukt; de 1050 Adventure is toch wel dé flop geweest voor KTM.
Aan de straatstenen niet kwijt te raken en gebruikt worden ze aangeboden voor dumpprijzen.
Qua afwerking laat bijvoorbeeld het ongespoten subframe en de volledig níet-instelbare vering zien dat er is bespaard.
Als je het aan mij vraagt ben je echt beter af met een 1090.