afzien hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vrijdag richting Winterberg daar ff weekendje rond rijden. Met deze plaatjes heb ik er extra veel zin in.
inderdaad wel eens geweest erg mooi (wel druk) daar. mocht je nog een leuke route klaar hebben staan dan houd ik me aanbevolen. (vorige keer 5 meren saurenland route gereden, van routeyou was ook leuk).Daar kan je ook prima rijden. Als je de gelegenheid hebt zorg dan dat je route langs / rond de Edersee komt. Erg mooie uitzichten en goede plekken om te lunchen.
Silvrettapas, Stelvio(zwaar overschat vind ik, maar dat is mijn mening) dan zit je vast ergens bij Nauders (Reschenpass) in de buurt schat ik. Nog iets gemerkt van die geluidscontroles in Oostenrijk? Of is het nog niet zover? Over 3 weken naar Steiermark (beetje onontgonnen gebied voor motorrijders) , zin an.Donderdag geven ze hier weer regen op...
Nja dan maar omdat het moet morgen een 400 km tourrit naar o.a. de Stelvio
Silvrettapas, Stelvio(zwaar overschat vind ik, maar dat is mijn mening) dan zit je vast ergens bij Nauders (Reschenpass) in de buurt schat ik. Nog iets gemerkt van die geluidscontroles in Oostenrijk? Of is het nog niet zover? Over 3 weken naar Steiermark (beetje onontgonnen gebied voor motorrijders) , zin an.
Ja die hairpins zijn pittig, en veel en stijl vooral, daar moet je niet stilvallen, da's soms lastig als er van die "knoeiers" naar beneden komen .....vanuit Au is dat idd een aardig stukkie.....door AU ben ik ook wel eens gereden, die naam vergeet je niet....@RRRRonald niks gemerkt van de bordjes, heb niks gezien. Wat niet wilt zeggen dat ze er niet stonden
De Stelvio omhoog aan de muurzijde zegmaar is pittig, weinig overzicht en verraderlijk stijl.
Andere kant naar beneden is duidelijk fijner te rijden, bochten met meer schwung
Zijn er mensen die de originele skid plate van KTM zelf hebben gemonteerd? Het lijkt te doen als ik het zo zie! Vind het bruut staan en wil toch ook meer offroad af en toe...
Maatje en ik zitten in het Vorarlberg, plaatsje AU.
Geboekt en geregeld via Horizon, en moet zeggen dat we het een heel stuk slechter hadden kunnen treffen
De dagroutes gaan eigenlijk altijd richting het zuiden, de echte bergen in zegmaar.
Snap de verwarring wel, eigenlijk zou onze basis in de Dolomieten moeten liggen echter de Giro kwam daar ook doorheen precies rond deze tijd.
Daarom gekozen voor Oostenrijk..
Plaatje bij het praatje;
Bekijk bijlage 1518608
Bekijk bijlage 1518611
Tis geen hogere wiskunde............ wel goed opletten dat ie overal goed vrij ligt van de uitlaat. (ook de zware steunen aan de achterzijde)Zijn er mensen die de originele skid plate van KTM zelf hebben gemonteerd? Het lijkt te doen als ik het zo zie! Vind het bruut staan en wil toch ook meer offroad af en toe...
De Stelvio omhoog aan de muurzijde zegmaar is pittig, weinig overzicht en verraderlijk stijl.
Zeker goed te doen, het zijn alleen belachelijk veel bouten en boutjes vond ik, de truc is om alles beetje losjes vast te zetten en pas als alle bouten en boutjes op hun plek zitten de boel vast te draaien. Het valt een beetje allemaal samen, zeker als je ook een valbeugel hebt.Zijn er mensen die de originele skid plate van KTM zelf hebben gemonteerd? Het lijkt te doen als ik het zo zie! Vind het bruut staan en wil toch ook meer offroad af en toe...
Vandaag de 1000-kilometer beurt gehad (stand 1900 km) en carterbeugels erop. Jammer van het weer dit weekend!
Ik twijfel nog steeds over een Arrow of Akrapovic uitlaat. De dealer raad het laatste aan en zegt dat ze voor 150 Euro extra ook de DB killer uitneembaar kunnen maken. De klank vond ik niet heel slecht, hoorde het toevallig op een Duke gisteren. Toch heb ik het idee dat Arrow iets mooier is qua geluidsdiepte, maar zelf nog niet in het echt gehoord.
Deze video heeft op 8:58 ook zonder DB killer.
Of anders:
Conform de officiële methode, 50 cm van de uitlaat onder 45 graden bij het aangegeven toerental via je kenteken bij de RDW? Waar kwam je op uit?Ik heb hem toevallig laatst gemeten, zat keurig onder het limit. (Euro 4 model)
Conform de officiële methode, 50 cm van de uitlaat onder 45 graden bij het aangegeven toerental via je kenteken bij de RDW? Waar kwam je op uit?
Ik dacht, ff uit m'n hoofd, dat ik 93 mocht en ik zat ergens op de 90, nog wat. Weet niet meer exact wat ik had, maar dat hij eronder zat vond ik toch wel prettig om te weten. Gezien alle strenge regels tegenwoordig (Kan zijn dat het andere waardes waren, maar wat ik zeker weet ik dat ik er ongeveer 2 decibel onder zat)
Ben benieuwd waar jij op komt, zal niet veel verschillen denk ik zo..