BodiSapha
MF veteraan
- 10 sep 2018
- 1.023
- 641
Dat ze in het menu geen optie laten zijn, begrijp ik werkelijk waar niet......
Is toch gewoon software?
Eens! Hoe moeilijk is het om dat middels een update mogelijk te maken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ze in het menu geen optie laten zijn, begrijp ik werkelijk waar niet......
Is toch gewoon software?
Eens! Hoe moeilijk is het om dat middels een update mogelijk te maken...
Rechts onderin je dashboard, als je met een lamp er op schijnt, dan zie je rechts van de knipperlicht indicator een klein rondje zitten.Waar zit die sensor ergens?
BedanktRechts onderin je dashboard, als je met een lamp er op schijnt, dan zie je rechts van de knipperlicht indicator een klein rondje zitten.
De 790 adventure heeft die optie wel in het menu.
Tja, dat is dan ook een NIEUWE, MODERNE motor, terwijl de 1290 al een oud modelletje is....
Tja, dat is dan ook een NIEUWE, MODERNE motor, terwijl de 1290 al een oud modelletje is....
Voor mij wel echt de rede geweest dat ik hem toendertijd niet heb gekocht. En de 701 enduro kocht.Maar de 790 ziet er niet uit, laat de 1290 dan maar een oud modelletje zijn..
Denk dat voor veel mensen die “hangtieten” juist de reden is om zo’n ding aan te schaffen....Function before form.... voor mij, toch....
Een 790 met meer pit wordt onvermijdelijk weer zwaarder en daarvoor bestaat de 1290 al....
Een 1290 SAS met de tank van de 790 , die er inderdaad binnenkort komt, lijkt me ideaal, maar blijkbaar gaat dan weer een deel van jullie afhaken omdat hij ‘lelijk’ is geworden...
Alsof de GS met zijn hangtieten zo mooi is, en dat schaadt zijn verkoopcijfers toch ook niet...
Dat zou wel eens anders kunnen zijn... Bijvoorbeeld de nieuwe Duke 890r is lichter dan de Duke 790 en heeft meer vermogen.Een 790 met meer pit wordt onvermijdelijk weer zwaarder en daarvoor bestaat de 1290 al....
Ik heb in juni de nieuwe Super Duke gedurende 2 dagen meegekregen.... een gebrek aan koppel ondervond ik zeker niét ...Ik ben eerder bang dat de nieuwe 1290 SA(S/R/T) met Euro 5 net als de Super Duke minder koppel onderin krijgt en dus meer hoog toeren gereden moet gaan worden.
En maar hopen dat adaptive cruise control een optie wordt. Ik vind normaal cruise control af en toe al eng als hij net voor de bocht gas geeft omdat het b.v. iets omhoog gaat. Vanaf b.v. de Coentunnel naar het zuiden de A5 op zet ik CC liever even uit.
Het nieuwe "Honda" uiterlijk is inderdaad ook best wennen
Minder koppel in vergelijking met gen 1. Maar blijft een kanon. Sowieso hebben niet veel mensen de skills om het vermogen van gen 3 ten volle te benuttenIk heb in juni de nieuwe Super Duke gedurende 2 dagen meegekregen.... een gebrek aan koppel ondervond ik zeker niét ...
Integendeel, een fantastisch soepele motor, die beresterk is... ik heb nooit een zo krachtige machine bereden’, die zó gemakkelijk te besturen was... laat dàt blok maar komen !
Ben eigenlijk best benieuwd hoe de 1290 R van The Danman bevalt tegen over de 1090 R
of deze in het terrein moeilijker hanteren is .
En of tie nog veel zwaarder aan voelt dan de 1090 R .
Ben me zelf ook nog aan het oriënteren op een wat meer terrein gerichte motor .