KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

1090R it is!!! Vanmiddag proefgereden en gelijk verkocht!! 21 inch wiel merk je amper, was erg onder de indruk hoe makkelijk zo'n dikke Adventure rijdt zeg!! Komende van mn Hypermotard 1100 is de KTM nogal groot,maar rijdt echt subliem!! Erg blij mee!!

Bekijk bijlage 1539363Bekijk bijlage 1539364

Gefeliciteerd! Bandjes lijken wel hun beste tijd te hebben gehad. Misschien kan je een mooie prijs maken voor nieuwe? Tip: Pirelli Scorpion Trail 2.
 
Scorpion trail banden platten snel af. Mn de achterband. Als je een goede band voor op de weg wilt: Conti Roadattack 3, Road 5 trail. Angel GT 2
 
Scorpion trail banden platten snel af. Mn de achterband. Als je een goede band voor op de weg wilt: Conti Roadattack 3, Road 5 trail. Angel GT 2
Eens, die Scorpion voorbanden slijten als een malle en ook nog eens heel onregelmatig. Na dik 40k km op S’en vind ik de Conti Trailattack 3 het beste en lekkerste rijden.
 
Dank voor de tips! En als ik nou ook nog iets van grip in het terrein zou willen? TKC80 zal wel vlot weg zijn onder de KTM op straat gok ik? Matzeler Karoo is dat wat voor onder de 1090R?
 
Laatst bewerkt:
Eens, die Scorpion voorbanden slijten als een malle en ook nog eens heel onregelmatig. Na dik 40k km op S’en vind ik de Conti Trailattack 3 het beste en lekkerste rijden.

Oneens. Na een trip van 3000 km naar en door Oostenrijk zien de banden er nog prima uit.
Misschien het verschil tussen 90-90-21 band en een “straat”maat?
 
Dank voor de tips! En als ik nou ook nog iets van grip in het terrein zou willen? TKC80 zal wel vlot weg zijn onder de KTM op straat gok ik? Matzeler Karoo is dat wat voor onder de 1090R?
hoeveel km wil je met een band doen?
op mijn 790 Adv R
erg tevreden met de
pirelli scorpion Rally STR
voor een semi noppen band
erg veel grip op droog asfalt
prima in de regen(veel vertrouwen)
en best ok in niet al te moeilijk off-road
bij 9500km achterband kaal
voorband zwaar gecupt
maar de wegligging was nog prima
toen wel gewisseld.
 
Dank voor de tips! En als ik nou ook nog iets van grip in het terrein zou willen? TKC80 zal wel vlot weg zijn onder de KTM op straat gok ik? Matzeler Karoo is dat wat voor onder de 1090R?
METZELER KAROO 3 is een echte kudtband gebleken op mijn 790 ADVENTURE R : slijt als een malle, weinig grip op droog asfalt, géén grip op nat asfalt en weinig grip op steenpistes... m.a.w. is voor niks goed.
Ik heb ze er na 1700 KM afgesmeten, ... omdat het niet eerder ging ...
 
Van Harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel veilige km's toe gewenst. De 21"inch is persoonlijk, zelf vond ik het voor dagelijks woon /werk verschikkelijk om mee te rijden, maar dit is persoonlijk
 
METZELER KAROO 3 is een echte kudtband gebleken op mijn 790 ADVENTURE R : slijt als een malle, weinig grip op droog asfalt, géén grip op nat asfalt en weinig grip op steenpistes... m.a.w. is voor niks goed.
Ik heb ze er na 1700 KM afgesmeten, ... omdat het niet eerder ging ...
Nou daar is geen woord Chinees bij, behalve dat “dt“ dan....🤓
 
Staat ie hoor, vers vanuit Oostenrijk *O*
Komende week opbouwen en vrijdag rijden :]

C37CF8E4-3EBE-44EF-97BD-3CA9DB6CDF30.jpeg


7DEB0A5D-E537-4BF4-8819-3FCD68A96DCA.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Heb je er een motor bijbesteld of zo? Tering wat een dozen! Haha! Mooi man!

Haha daar zit een spare bike in inderdaad :P

De dozen rond de motor zullen we het ruitje, de valbeugels, spiegels en handkappen bevatten.

Die andere zijn de bijbestelde accessoires :9~
Ergo zadels, alu radiator cover, handvatverwarming enz... en dan missen er zelfs nog 3 :')
 
Haha daar zit een spare bike in inderdaad :P

De dozen rond de motor zullen we het ruitje, de valbeugels, spiegels en handkappen bevatten.

Die andere zijn de bijbestelde accessoires :9~
Ergo zadels, alu radiator cover, handvatverwarming enz... en dan missen er zelfs nog 3 :')

Wou man! Mooi hoor! Mijn volgende wordt ook maar nieuw! ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan