reken op zo'n 800,- als het netjes gedaan wordt met brandstoffilter erbij. Net laten doen in Akersloot, aanrader als je uit noordholland komt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top adres ik ga er vrijdag naar toe samen met mijn zoon allebei winterbeurtjereken op zo'n 800,- als het netjes gedaan wordt met brandstoffilter erbij. Net laten doen in Akersloot, aanrader als je uit noordholland komt.
Zo is het, er is al een enorm verschil in uurloon. Logisch ook, centrum Amsterdam heeft andere kosten dan een garage in een afgelegen dorp.Bizar dat jullie die 800 euro neerleggen voor een grote beurt...
Wat al eerder werd vermeld, ga even bij jou in de buurt rondvragen bij de garages en vraag wat het kost. Duurder betekend niet altijd beter er zijn zat garages die het voor een stuk minder doen en dezelfde kwaliteit leveren.
FF in de gaten houden dat het vervangen van het brandstoffilter bij 30/45k zeer aan te raden is maar niet standaard door KTM voorgeschreven wordt. Je moet hier zelf om vragen (a 200 eurie extra kosten).reken op zo'n 800,- als het netjes gedaan wordt met brandstoffilter erbij. Net laten doen in Akersloot, aanrader als je uit noordholland komt.
Mijn 1090 had er 27k opstaan en NIWA had netjes de 30k beurt gedaan. Klasse!!Dat het controleren van de klepspeling en zo nodig aanpassen duur is geld tegenwoordig voor de meeste motoren. De KTM LC8 valt nog mee daar het niet nodig is om het motorblok uit te bouwen.
Dus bij de meeste merken zijn de grote beurten een goede inruil interval.
Overigens zal elke goede dealer en handelaar deze beurt nietjes uitvoeren voordat deze in de showroom gaat. (En dan blijkt ineens dat er veel minder goede handelaren zijn)
Vind het een beetje vreemd dat je wel 15k voor een motorfiets wil uitgeven en dan, na heel veel uren rijplezier, mekkert dat je 800€ voor goed onderhoud moet betalen.Bizar dat jullie die 800 euro neerleggen voor een grote beurt...
Wat al eerder werd vermeld, ga even bij jou in de buurt rondvragen bij de garages en vraag wat het kost. Duurder betekend niet altijd beter er zijn zat garages die het voor een stuk minder doen en dezelfde kwaliteit leveren.
Ach ja. Als je bij 30k km een grote beurt met een nieuwe kettingset nodig hebt en ook nog je brandstoffilter laat vervangen zit je er heel dik overheen. Zelfs bij een dorpse sleutelaar in Duitsland (mits de voorgeschreven kwaliteitsonderdelen en vloeistoffen zijn gebruikt).Je zegt "800 euro voor goed onderhoud", waar baseer je op dat goed onderhoud 800 euro moet kosten?
Tja als jij dat zo wilt zienHet is weer een top reactie, zullen we het hele forum maar afsluiten dan?
Hoezo is 800 euro veel vinden voor een beurt mekkeren? Helemaal als ik significant minder betaal bij een erkende ktm dealer. Dat we het kunnen betalen houdt niet in dat het normaal isVind het een beetje vreemd dat je wel 15k voor een motorfiets wil uitgeven en dan, na heel veel uren rijplezier, mekkert dat je 800€ voor goed onderhoud moet betalen.
Ik snap dat je die kosten zo laag mogelijk wil houden maar kosten maken voor onderhoud is “all in the game”.
Met kettingset ja! En bandjes en ook nog even voltanken en door 3 rondborstige dames laten inzepen, dan kom ik er ook wel overheenAch ja. Als je bij 30k km een grote beurt met een nieuwe kettingset nodig hebt en ook nog je brandstoffilter laat vervangen zit je er heel dik overheen. Zelfs bij een dorpse sleutelaar in Duitsland (mits de voorgeschreven kwaliteitsonderdelen en vloeistoffen zijn gebruikt).
Ieder zijn eigen fetisj!Mijn motor mag door 3 behaarde eenogige dwergen worden ingezeept, as far as I am concerned ...
Zelf daarom al 3x ingeruild op een nieuwe. Bij elke 30K beurt was ik ook aan de beurt om ketting en banden mee vervangen. Als je dan een leuke korting kan krijgen op een nieuwe en je kan de 1200-1300 voor onderhoud uitsparen, zakelijk afschrijven etc.Geen wonder dus, dat je nogal wat KTMs te koop ziet staan met een kilometerstand, nét onder de 30.000 ....