Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://www.ktm.com/en-nl/models/travel.htmlWat zou ik er bij voor moeten stellen Travel Range?? Ik heb er geen beeld bij nml.
Bedoel je zoiets?Gewoon de brochure waar de modellen in staan, ik schrijf travel omdat kTm dat ook wel eens gebruikt maar het kan ook adventure zijn, hieronder de link voor de 2020 versie:
https://www.ktm.com/en-nl/models/folder.html
Maar wat zoek je in de 2018 dat niet in de 2019 of 2020 staat?Nou niet specifiek iets maar het lijkt onmogelijk om eerdere jaargangen van de brochures ergens te vinden.....
Had verwacht dat er wel een site zou zijn waar ze op verzameld zouden zijn.....
Vandaag het Zoom projectje afgerond. Een kleine bluetooth afstandsbediening voor de navigatie App.
Met de twee extra knoppen onder de claxonknop kan ik nu in of uitzomen in de Kurviger of OsmAnd navigatie app. (TomTom heeft hier helaas nog geen Ondersteuning voor. dit heb ik uiteraard wel aangevraagd)
Bekijk bijlage 1575616
Bevestigd via de beschermring voor het grootlicht en een soort klerenhanger aan de andere kant van de knoppen.
Bekijk bijlage 1575618
APEM schakelaar kopen. Prijzig maar 100% waterdicht.netjes zoek nog zoiets ook om SENA SR10 PTT knop op te monteren
Heb je de banden spanning gecontroleerd het profiel en welke band ligt er op.Sinds het weekend heb ik ook een 1290 SAS, nu heb ik zondag een ritje gedaan van een uur of 2 maar het eerste wat me opviel is het zware insturen, je moet echt laten zien wie de baas is, na 2 uur rijden viel het me minder op maar het zit er nog steeds, kan de stuurdemper hier mee te maken hebben, heeft iemand dezelfde ervaring, voelde alsof ik bij elke bocht in gevecht was met de stuurdemper.......
Proficiat, maar van welke motor kom je ?Sinds het weekend heb ik ook een 1290 SAS, nu heb ik zondag een ritje gedaan van een uur of 2 maar het eerste wat me opviel is het zware insturen, je moet echt laten zien wie de baas is, na 2 uur rijden viel het me minder op maar het zit er nog steeds, kan de stuurdemper hier mee te maken hebben, heeft iemand dezelfde ervaring, voelde alsof ik bij elke bocht in gevecht was met de stuurdemper.......
Als laatste van een Tenere 700 maar heb al veel motoren gehad, dit is mijn 4de kTm de vorige (Superduke R 990) had ook een standaard stuurdemper daar het ik geen problemen mee.Proficiat, maar van welke motor kom je ?
Ik vond in vergelijking met mijn GS de 1290 SAS ook zwaar sturen (en slechter remmen), maar hij was wel een stuk sneller...
Na 2 gs-en en een xt1200 kon ik niet wennen aan het zware sturen van de sa-t (zelfde bandenmaat als de sa-s) en heb om die reden een sa-r gekocht. Die stuurt naar mijn mening veel lichter en leuker, ook als je hem alleen maar op de weg gebruikt.Sinds het weekend heb ik ook een 1290 SAS, nu heb ik zondag een ritje gedaan van een uur of 2 maar het eerste wat me opviel is het zware insturen, je moet echt laten zien wie de baas is, na 2 uur rijden viel het me minder op maar het zit er nog steeds, kan de stuurdemper hier mee te maken hebben, heeft iemand dezelfde ervaring, voelde alsof ik bij elke bocht in gevecht was met de stuurdemper.......
Ergens zit hier een foutje in?Na 2 gs-en en een xt1200 kon ik niet wennen aan het zware sturen van de sa-t (zelfde bandenmaat als de sa-s) en heb om die reden een sa-t gekocht. Die stuurt naar mijn mening veel lichter en leuker, ook als je hem alleen maar op de weg gebruikt.
scherp! de laatste sa-t moet inderdaan sa-r zijnErgens zit hier een foutje in?