BodiSapha
MF veteraan
- 10 sep 2018
- 1.023
- 641
Wat zit daar voor coating over dan? Doet dat niks met lichtopbrengst?Ik vind de huidige 1290 SAS koplamp juist wel COOl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat zit daar voor coating over dan? Doet dat niks met lichtopbrengst?Ik vind de huidige 1290 SAS koplamp juist wel COOl.
Ben bezig met de 2 de SAS. Gezamenlijk 70000 probleemloze kilometersMooie motor met "interessante" koplamp...
Hopelijk behoorlijk vrij van kinderziektes...
oei, nu ben ik nieuwsgierig geraakt naar hoe je de beugel gemonteerd hebt. Heb je daar toevallig ook een plaatje van?Heb ik al ooit eerder gepost, voor mij is de ideale navigatie plaats boven het TFT scherm en bevestigd aan de koplamp unit.
De Duitse CNC variant is al een heel stuk beter dan de plastic KTM steun, maar nog steeds zit deze vast aan het ruitje.
Met mijn zelf gemaakte steun staat de Zumo ook verder naar voren (of naar achteren) zodat ie bijna gelijk zit met het TFT scherm.
Voor mij de ideale steun en plaats.
Enne bellen en berichten lezen (als ik dat al zou willen) kan ook op mijn Zumo.Bekijk bijlage 1589234
Geen geld voor een Akra....maar die raketwerper voor de Euro5 ziet er niet echt flitsend uit....Hebben ze er nou Mitas banden opzitten? Apart...De kale 1290 sas 2021 kost €21.800
Akrapovic demper €1288
Verwarmde handvatten €197
Crash bars €296
Tech pack met alles software opties €1189
Powerparts spaakvelgen €990
Error Page
www.ktm.com
Als je hem een beetje leuk aankleed komt er nog wel zo'n 3k bij dus.
Rond de 25k de deur uit maar dan heb je wel een hele complete motor.
Bij de concurrentie BMW en Ducati ben je dan meer dan 30k kwijt.
Gaat mij net zo. Op de ktm beugel komt de navi net boven de R ruit uit.oei, nu ben ik nieuwsgierig geraakt naar hoe je de beugel gemonteerd hebt. Heb je daar toevallig ook een plaatje van?
Vond de 990 euro voor een akra al veel voor de huidige adventure. Maar uiteindelijk toch gemonteerd .1288 euro voor een slip-on. Helemaal van de pot gerukt
Hier nog met de Zumo 396.oei, nu ben ik nieuwsgierig geraakt naar hoe je de beugel gemonteerd hebt. Heb je daar toevallig ook een plaatje van?
Pwooah, mooi gemaaktHier nog met de Zumo 396.
Steun zit met pasbusjes klem in de grote gaten van de koplamp behuizing.
Met een rubber steunt deze af op het frame van het TFT scherm, dus als je de hoek van het TFT scherm versteld kan de navi steun gewoon mee bewegen.
Bekijk bijlage 1589510
Hier nog met de Zumo 396.
Steun zit met pasbusjes klem in de grote gaten van de koplamp behuizing.
Met een rubber steunt deze af op het frame van het TFT scherm, dus als je de hoek van het TFT scherm versteld kan de navi steun gewoon mee bewegen.
@Diesel67 dit ziet er zeer solide uit zeg.... dank je wel voor het delen, als ik gereed ben met de Super Tenere dan pak ik dit zeker op voor KTM
Als je wilt dat je motor stof en zand hapt dan zou ik gelijk dit soort filters monteren.Goedemorgen, sinds kort ben ik een trotse bezitter van een 2020 1290 super adventure S! Nu zit ik er aan te denken om wederom een k&n luchtfilter te plaatsen, net als ik had op mijn xt1200 . Heeft iemand met een super adventure hier ervaring mee? Makkelijk te plaatsen, onderhoudsvrij (behalve schoonmaken natuurlijk) betere luchttoevoer etc. ? Ben benieuwd! Alvast bedankt!
Het is vaak niet alleen de power ,maar ook de soepelere loopTja, nog méér power in een allroad fiets lijkt me geheel overbodig te zijn...
Zijn er meer 1290's bezitters die last hebben van een schommelend toerental bij stationair draaien?
Kan je je BMW weer weg doenKortom, hij rijdt nu meer zoals een GS...
Bmw en die heeft geen kinder ziektes kuch.......Ik laat jullie rustig eerst de onvermijdelijke kinderziektes ervan uitzweten en vervolgens wacht ik een 3-tal jaartjes totdat KTM gewoontegetrouw deze fietsen zowat gratis naar je hoofd begint te smijten... ondertussen tuf ik voort op m'n GS ( en m'n 790 Adventure R.., die je nu ook zowat gratis bij een pakje boter krijgt)