ah top, dank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik goed gegokt haha, ik dacht dat ze allebei geschakeld waren.Achter te koplamp zitten twee accessoire aansluitingen met elk een +12V en aarde connector.
ACC2 is geschakeld max 1A (voldoende als je alleen de GPS aansluit)
ACC1 altijd spanning max 10A
Ik werd nieuwsgierig dus even Google aan het werk gezet.Gister na een paar weken stilstand de bandjes opgepompt, kreeg ik ineens de foutmelding suspension error.
Motor een paar keer opnieuw gestart maar de melding bleef, nadat uurtje rond heb gereden en de motor na een korte stop weer starte was de melding weg.
Tot ik hem vervolgens na 2uur stilstand weer starte was het weer terug, en na de thuis rit, nog ff keer opnieuw starten, was het weer weg...
Komt dat vaker voor of moet ik eens langs een dealer met het ding?
Moet er wel bij zeggen, na de laatste rit in februari heb ik de ketting gesmeerd met de motor op de middenbok op de luie manier, motor lopen 1e versnelling en spuiten maar. Toen kreeg ik die melding ook ff.
Hmm dat zou nog wel eens kunnen, had wel een beetje mis gespotenIk werd nieuwsgierig dus even Google aan het werk gezet.
Daarbij kom ik een paar meldingen tegen waar een slecht contact op de achter schokbreker de oorzaak bleek. Heeft dus een beperkte link met het kettingsmeren.
Als het mijn motor was zou ik eerst de connectoren op de schokbreker voorzichtig loshalen, schoonmaken en met wat zuurvrije vaseline weer in elkaar zetten. (misschien ga ik dit wel preventief doen)
Dat is herkenbaar viel bij eens onderweg in Sauerland van de steun , ik kan je een tip geven gebruik de middelste draad ook schroefdraad is anders maar hij pakt wel zo heb je extra steun voor je houder . Daarna nooit meer los gekomenop MP een tomtom rider met de powerparts mount gekocht. Was een nette prijs maar bij aankomst bleken bij de cradle twee insterts voor de boutjes uitgebroken te zijn. Boel was ook niet echt schoon, dus lekker even de boel uit elkaar gehaald en met 2-komponenten lijm de inserts er weer op gelijmd.
Moet alleen nog een voedingskabeltje scoren voor de mount… iemand hier ervaring mee? Stekker in de socket in de kuip? Of is er een geschakelde voeding aanwezig ergens bij de koplamp?
Precies door de stalen houder gaatje boren en die extra boring gebruiken zit het zeker vast.dus extra gaatje boren in het midden dan? Misschien dat dat lukt met een verzonken schroef...
Dan heb ik goed gegokt haha, ik dacht dat ze allebei geschakeld waren.
Op ADV rider stond dat het RAL2004 Pure Orange zou zijn. Maar ik heb het niet gecontroleerd, wel genoteerd.Weet iemand de kleurcode of welke lakstift ik nodig heb voor de crashbars van mijn 1090 adv r. Eerste krasjes blijven zonde, al zullen er nog wel meer komen in de toekomst.
Bij Goedhart hebben ze die stiftjes op de plank liggen.Weet iemand de kleurcode of welke lakstift ik nodig heb voor de crashbars van mijn 1090 adv r. Eerste krasjes blijven zonde, al zullen er nog wel meer komen in de toekomst.
Ik heb nog zo'n KTM-standaard liggen voor de liefhebber. Mag opgehaald worden voor €25.
Yep, die bedoel ikje bedoelt een GPS mount?
hier een gaatje in het midden boren is nog niet zo makkelijk
Dat word lastig inderdaad of je moet er een extra plaatje bij maken. is goedkoper dan wanneer de houder weer stuk gaat.je bedoelt een GPS mount?
hier een gaatje in het midden boren is nog niet zo makkelijk
Ik heb een Note10 en Sena SMH10R headset.Deze week de KTM 1290 S 2020 uit de winterslaap gehaald, plan was met een stukje muziek op de oren een blokkie om te doen.
Wat schets mijn verbazing, de audio bediening aan het stuur werkt (volume, pauze en nummers skippen) niet meer. Voor de winterslaap nooit geen probleem gehad. Heb de telefoon uit het bluetooth systeem gehaald van de motor en telefoon (Samsung s10). En opnieuw laten pairen, even zo met de Samsung earbuds+. Het wil maar niet lukken, kan het door een update van de telefoon zijn veroorzaakt of is er een update van het scherm van de motor?
Rijders hier nu of eerder problemen mee gehad?