KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Heb de handvat verwarming binnen maar zonder echte handleiding, ja een link naar een pagina voor het vorige model.
Mijn vraag is eigenlijk: waar zit de connector verstopt waar ik hem moet aansluiten?
En hoe kom ik daar, welke panelen eraf halen?
Vindt niks op goegul.
 
Daar is ook niet echt een handleiding van enige wat vindbaar is op het artikelnummer is een handleiding voor de super duke voor de hvv.
Zou het lekker door een dealer laten doen, scheelt je een hoop gedoe.
 
Zou het lekker door een dealer laten doen, scheelt je een hoop gedoe.
Ik zal het vragen en om meteen rond te gaan rijden en op vakantie voor me te gaan, hoef ik dat ook niet te doen. Zo’n gedoe altijd. :)

Tank eraf voor een connector ? Help!
Nog eens verder zoeken naar wat meer info, stap 1 tank eraf.
Eerst maar even wat leeg rijden, veel makkelijker .
 
Het zal wel lukken zonder de tank eraf te halen, (voor de dongels ging die er toch al af)
maar om de draadjes netjes te laten lopen en vast te zetten vraag ik mij af of het echt meer werk is.

verder raad ik originele handvat verwarming zeker aan.
 
De connectoren voor de oem handvat verwarming zitten direct achter het balhoofd. Soms kun je ze te pakken krijgen. Soms ook niet dan moet de tank eraf. Toch wel een klus.
 
Ik zal het vragen en om meteen rond te gaan rijden en op vakantie voor me te gaan, hoef ik dat ook niet te doen. Zo’n gedoe altijd. :)

Tank eraf voor een connector ? Help!
Nog eens verder zoeken naar wat meer info, stap 1 tank eraf.
Eerst maar even wat leeg rijden, veel makkelijker .
Bij het eraf halen van de brandstoftank niet de brandstof connector vergeten los te koppelen. Vraag me niet waarom....8)7
 
Installatie HVV op KTM 1290
Na installatie zul je waarschijnlijk nog wel langs de dealer moeten om hem aan te laten zetten
 
Ik heb het scherm even van zolder gehaald en ik zie nu net dat het partsnumber wat op het scherm staat niet overeen komt met het nummer wat origineel standaard op de R zit.. Ik heb mij vergist dus, ik heb hier blijkbaar een scherm liggen wat standaard op de S zit. Ik vond het al zo vreemd waarom hij ietwat aan de "grote" kant was.

Wat ik heb liggen is: # 60708008000
En wat het moet zijn is: # 60708208000
Jammer, ga ik verder op zoek.
 
Vandaag motor gaan afzetten bij de dealer. Frame is geplooid, dus nu gaat het afhangen van hoeveel meer schade er nog is welk niet direct zichtbaar is maar er bestaat al veel kans dat ze uitbetalen en niet meer maken.
 
Bij schade aan het frame is totall loss misschien toch de betere optie.
Afhankelijk van de hoeveelheid schade natuurlijk.
 
Maat van mij laatst lichte schuiver gemaakt, met max 20km/h op zijn zij gelegd. Ducati multistrada enduro 1260. Oo een haar na total loss, 16k schade geloof ik😲
Nou rekent ducati ook wel bizar grof geld voor wat plastic, dus dat gaat rap
 
Mijn tiger 800 was ook financieel total loss na lullige schuiver. Bijrijder voetsteun van frame gescheurd.

Repareren = aluminium lassen + opnieuw poedercoaten..... vooral dat laatste is een probleem als die fiets nog in elkaar zit. En dan wordt t al snel een heel dure grap.
 
poe dat zou minder zijn, maar het gaat inderdaad hard met een beetje tupperware stuk ben je al grog geld kwijt. Frame kost wellicht niet de wereld, maar helaas is het wisselen wel een beetje werk :+
 
Dit weekend nieuwe bandjes eronder gestoken, de nieuwe Michelin Road 6. Gisteren was het weer prima en droog dus even ingereden over de dijk vlakbij huis, zo'n 30km.
Eerste indruk: erg fijne banden met neutraal stuurgedrag. Korte inrijperiode met direct veel grip vanaf de eerste meters.
 

Bijlagen

  • IMG_9308.jpg
    IMG_9308.jpg
    284,5 KB · Weergaven: 59
  • IMG_9309.jpg
    IMG_9309.jpg
    297 KB · Weergaven: 62
Dit weekend nieuwe bandjes eronder gestoken, de nieuwe Michelin Road 6. Gisteren was het weer prima en droog dus even ingereden over de dijk vlakbij huis, zo'n 30km.
Eerste indruk: erg fijne banden met neutraal stuurgedrag. Korte inrijperiode met direct veel grip vanaf de eerste meterbehoorlijk profile
 
Dit weekend nieuwe bandjes eronder gestoken, de nieuwe Michelin Road 6. Gisteren was het weer prima en droog dus even ingereden over de dijk vlakbij huis, zo'n 30km.
Eerste indruk: erg fijne banden met neutraal stuurgedrag. Korte inrijperiode met direct veel grip vanaf de eerste meters.

Benieuwd naar je ervaringen met deze banden! Overweeg ze ook als volgende bandenset. In ieder geval vele veilige en plezierige kilometers gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan