Speedphreax
MF veteraan
- 21 mrt 2003
- 4.486
- 49
Vloeistof heb ik vorige maand gedaan. Blokken verwacht ik niet al teveel van, gezien mijn eigen ervaring daarmee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe houdt die mitas zich op asfalt?Inderdaad, relatief zuinig + vrij grote tank = minder vaak tanken en (zeker als je wat van de geasfalteerde wegen afgaat) minder stress om tankstations te vinden en minder reden om van je onverharde route af te wijken. Ik vind het een erg fijne eigenschap van de KTM. Maatje z'n Multistrada doet amper 1:15 en dat betekent iedere 240 km tanken. Dat is best vlot.
Ik haal trouwens 1:17,5 bij vlot rijden, en over de snelweg naar de Eifel onlangs net onder de 5L per 100.
In de Pyreneen met 85-90 achter m'n maatje z'n oude Guzzi aan, zelfs ruim 1 op 22. Dan geeft de BC meer dan 500 km range aan na het tanken.
Dit alles wel afgelezen op de BC. Ik reken het niet na a.d.h.v. bonnetjes.
Trouwens gister de Terra Force R er weer afgetrokken en een nieuwe Mitas E07+ achter gelepeld. De voorband (Michelin Anakee Wild) is nog onderweg. TET seizoen is weer aangebroken
Uitstekend. Op droog asfalt kun je er behoorlijk mee gummen. Eigenlijk compromis-loos.Hoe houdt die mitas zich op asfalt?
Pirelli Rally STR’s ook overwogen? Offroad kan ik er nog weinig over zeggen, maar onroad zijn ze top. Droog, regen/hagel. Prima banden. En (uit mijn hoofd) snelheidscodering tot 240 km/h.Tof, bedankt voor je reactie!
Ik denk dat mijn volgende setje mitas wordt
Thanks, ga ik me in verdiepen. De theorie van die band past wel bij mijn rijstijl denk ik!Pirelli Rally STR’s ook overwogen? Offroad kan ik er nog weinig over zeggen, maar onroad zijn ze top. Droog, regen/hagel. Prima banden. En (uit mijn hoofd) snelheidscodering tot 240 km/h.
klinkt goed, thanks!Is een heeeele goei band, als je'm vindt.
Levensduur 6000 km (als een angel gt), sportief sturen op straat als een sporttoerband, ruim voldoende wintergrip en perfect bruikbaar droog offroad.
Spijker-kop m.b.t. de vergelijking met de Angel GT’s. Heb zowel de GT1 als 2 op verschillende motoren gehad en de STR’s doen er niet voor onder.Is een heeeele goei band, als je'm vindt.
Levensduur 6000 km (als een angel gt), sportief sturen op straat als een sporttoerband, ruim voldoende wintergrip en perfect bruikbaar droog offroad.
Zit er geen acc2 achter de koplamp?Is er een shortcut naar de acc stekker om m’n TomTom aan te sluiten en om de koplamp te vervangen?
Heb eigenlijk niet zo’n zin om alle plastics er weer af te trekken
5 minuten werk.. (bij een 10xx/11xx).....
Heb eigenlijk niet zo’n zin om alle plastics er weer af te trekken
Als jij het volgens de officiële methode doet in 5 minuten dan heb je het waarschijnlijk al vele keren gedaan en gebruik je elektrisch gereedschap. Want als beginneling ben je er wel drie kwartier mee bezig (en daarna weer in elkaar zetten natuurlijk). Dan moet je ook nog goed opletten dat je geen schroefjes verwisselt want ze zijn niet allemaal even lang. Er is een shortcut maar die moet je dan wel kennen en met beleid toepassen.5 minuten werk.. (bij een 10xx/11xx)
Dat is voor een 1290 en stelt idd weinig voor, behalve dat je die knop waar je je koplamp
Valt opzich redelijk mee. Geen idee of het voor later bouwjaren anders is?
Volgens officiële methode uiteraard, dus al het plastic aan de voorkant eraf. Ik denk niet dat hier een goede shortcut voor bestaat zonder uiteindelijk kunststof delen te beschadigen.Als jij het volgens de officiële methode doet in 5 minuten dan heb je het waarschijnlijk al vele keren gedaan en gebruik je elektrisch gereedschap. Want als beginneling ben je er wel drie kwartier mee bezig (en daarna weer in elkaar zetten natuurlijk). Dan moet je ook nog goed opletten dat je geen schroefjes verwisselt want ze zijn niet allemaal even lang. Er is een shortcut maar die moet je dan wel kennen en met beleid toepassen.
Klopt, 2013 1190, en hier word ik ongelukkig vanDat is voor een 1290 en stelt idd weinig voor, behalve dat je die knop waar je je koplamp
mee stelt ongeveer 800 slagen los moet draaien.
Echter afgaande op de profielfoto van @JohnDoe94 gaat t in zijn geval om een 1190 (?), volgens mij niet helemaal t zelfde?
Klopt, 2013 1190, en hier word ik ongelukkig van
ik ben heel tevreden met mosko moto reckless v80. Veeeel smaller dan koffers en ontzettend flexibel.Goedemorgen mensen, ik ben sinds afgelopen week ook de troyse eigenaar van een 2022 grijze Superadventure. Al meteen een heerlijk weekendje Eifel mee gereden. Wat geeft dit ding een vertrouwen zeg . Ik kom af van een Superduke 2018. Vakantie en weekend kms meestal 14k p/j.
Ik had wel een paar vragen:
-Hoe vinden jullie de ingebouwde navi omgaan met GPX bestanden? Ik had zelf wat foutmeldingen afgelopen weekend en ga mogelijk mijn tomtom 550 weer opbouwen.
-Ik wil volgend jaar een kofferset aanschaffen. Nu vind ik de touratechs van KTM erg netjes, maar zijn er nog andere aanraders (Givi, SW-motech). Ik ga er vooral normale (geen offroad) vakanties en weekendjes weg mee doen.