KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen maar een WA dekking???En dat voor een nieuwe motor??? :X

Ik zie een motor als luxe artikel, zal never nooit lening en lease afsluiten. Rijdt je hem plat dan heb je niks meer en hoef je ook niet maandenlang nog te betalen voor iets wat je niet meer hebt , dus beter maar kop erbij houden :]
 
Zo kun je het ook zien, ik zou het wel zuur vinden om €20000 weg te gooien als er bv een joker je van de motor af rijd of dat je moet uitwijken voor iets en de veroorzaker gaat er van door.
 
De kentekenplaathouder van R&G is een stuk korter. :9

deze van Evotech past ook erg goed

gr eric
full
 
Ik heb er eentje van r&g bijgenomen en hopelijk is die naar wens. Kentekenverlichting vind ik ook niet persee nodig dus misschien haal ik die nog wel weg als dat er nog beter uit ziet.

Qua verzekering zit ik al 10 jaar bij dezelfde met een pakketkorting en lijkt die mij redelijk gunstig. Ik zag wel bij de knmv dat je winterkorting kon krijgen maar of dit uiteindelijk gunstiger is weet ik nog niet.

Verzekeren is toch een soort van risico nemen. Als er iets gebeurd zoals largeproject zegt kan ik niet nog een nieuwe fiets kopen, dus dek ik dit zelf liever af.
 
Half maart was gezegd tegen me.

Had achteraf beter de motor nog ff kunnen laten staan, vorige week een bedrijfs ongeluk gehad, binnenste knieband afgescheurd en voorste kruisband plus nog wat breukjes, dus voorlopig word motor rijden niets. '(
 
Pfff balen, klinkt alsof je bent overeden door een dronken pool haha...

Je kunt helaas niet alles van te voren weten, Beterschap!
 
Dank je, nee geen dronken poll, eigen domme schuld.
Ik was aan werk in ons 2de filiaal in Duitsland, daar moest ik ff snel een machine laden, als bij ons de overhead deur open gaat, ligt er nog een strook beton van 60 cm, ik dacht dat da ook daar het geval is, dus ik pleurde een cm of 150 naar beneden op mijn rechter knie.
Aldaar naar ziekenhuis, foto's gemaakt, konden niets vinden, afgelopen dinsdag MRI scan gehad in Nederland, daar werd de schade wel vast gesteld, vind het wel kwalijk dat er in Duitsland geen mri is gemaakt, maar ja, vrijdags naar 5 uur zaten de meeste daar al bij de carnaval.
Aanstaande woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, moet toch eerst 2 weken rust houden alvorens er überhaupt iets duidelijk word.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er eentje van r&g bijgenomen en hopelijk is die naar wens. Kentekenverlichting vind ik ook niet persee nodig dus misschien haal ik die nog wel weg als dat er nog beter uit ziet.

Kentekenverlichting is wel verplicht he... dat je dat ff weet :) Achterlickt die jou kenteken verlicht is niet voldoende voor meneer de agent.
 
Dank je, nee geen dronken poll, eigen domme schuld.
Ik was aan werk in ons 2de filiaal in Duitsland, daar moest ik ff snel een machine laden, als bij ons de overhead deur open gaat, ligt er nog een strook beton van 60 cm, ik dacht dat da ook daar het geval is, dus ik pleurde een cm of 150 naar beneden op mijn rechter knie.
Aldaar naar ziekenhuis, foto's gemaakt, konden niets vinden, afgelopen dinsdag MRI scan gehad in Nederland, daar werd de schade wel vast gesteld, vind het wel kwalijk dat er in Duitsland geen mri is gemaakt, maar ja, vrijdags naar 5 uur zaten de meeste daar al bij de carnaval.
Aanstaande woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, moet toch eerst 2 weken rust houden alvorens er überhaupt iets duidelijk word.


Dat is mooi klote (hoezo pünktlichkeit van de duitsers) om het zomaar eens te zeggen, in ieder geval beterschap en dat je weer kan rijden zodra het seizoen echt los gaat.
 
Laatst bewerkt:
Dank je, nee geen dronken poll, eigen domme schuld.
Ik was aan werk in ons 2de filiaal in Duitsland, daar moest ik ff snel een machine laden, als bij ons de overhead deur open gaat, ligt er nog een strook beton van 60 cm, ik dacht dat da ook daar het geval is, dus ik pleurde een cm of 150 naar beneden op mijn rechter knie.
Aldaar naar ziekenhuis, foto's gemaakt, konden niets vinden, afgelopen dinsdag MRI scan gehad in Nederland, daar werd de schade wel vast gesteld, vind het wel kwalijk dat er in Duitsland geen mri is gemaakt, maar ja, vrijdags naar 5 uur zaten de meeste daar al bij de carnaval.
Aanstaande woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, moet toch eerst 2 weken rust houden alvorens er überhaupt iets duidelijk word.
|( nu maar hopen dat je snel hersteld!.

zit te kijken voor mooie spiegels voor de SD..... vind zoiets wel wat hebben http://link.marktplaats.nl/m1136572816

zit zowiezo te twijfelen om er handkappen op te monteren om het stuur wat voller te laten ogen.
zie maar weinig goodies op mp aangeboden worden. op welke sites zijn leuke artiekelen te vinden?

zijn hier mensen die hun bike hebben getuned? en uitdraaien hebben?welke aanpassingen doet men zoal? had bij mijn smcr een ander filter,akra slip on en mapping al 7 pk winst tov origineel.
( puur nieuwschierigheid! ga voorlopig toch niks motorisch doen )
 
Half maart was gezegd tegen me.

Had achteraf beter de motor nog ff kunnen laten staan, vorige week een bedrijfs ongeluk gehad, binnenste knieband afgescheurd en voorste kruisband plus nog wat breukjes, dus voorlopig word motor rijden niets. '(
Sterkte , valt mee met wat ik had toen ik in augustus mijn duke opvouwde.
 
|( nu maar hopen dat je snel hersteld!.

zit te kijken voor mooie spiegels voor de SD..... vind zoiets wel wat hebben http://link.marktplaats.nl/m1136572816

zit zowiezo te twijfelen om er handkappen op te monteren om het stuur wat voller te laten ogen.
zie maar weinig goodies op mp aangeboden worden. op welke sites zijn leuke artiekelen te vinden?

zijn hier mensen die hun bike hebben getuned? en uitdraaien hebben?welke aanpassingen doet men zoal? had bij mijn smcr een ander filter,akra slip on en mapping al 7 pk winst tov origineel.
( puur nieuwschierigheid! ga voorlopig toch niks motorisch doen )

De 2014 SD heb ik een PC5 op gezet, deze bracht eigenlijk weinig meer pk's, de akra mapping was dusdanig goed dat er geen winst te behalen viel in combinatie met een evo systeem.
Wat het grootste probleem bij de SD's is het gebrek aan lucht, door milieu eisen is de airbox dus danig klein dat het chronische gebrek aan lucht ontstaat, een K & N filter helpt hier ook niet, je zult dan een Rottweiler air kit moeten monteren bv.
Ik had deze op mijn oude SD, echter niet meer op de bank gehad, maar merkte wel dat ie beter oppakte, wel een bak meer herrie, zeker bij onder toeren en bij vol gas.
Daarbij 4 graden meer voorontsteking brengt ook erg veel, dar hebben testen bewezen.

Bij mijn oude Sd had ik net de pk's die de fabriek opgeeft wat ie af fabriek zou moeten hebben, maar dan met evo, K&N. SAS af geblokt, terwijl ie eigenlijk met deze setting 192 pk's zou moeten hebben, werd in eerste instantie geroepen door KTM, is later terug gebracht.

Carbon goodies zijn er zat te verkrijgen.

http://hfcarbon.de/index.php?main_page=index&cPath=8_184&sort=20a&page=1

KTM

rottweilerperformance
 
Sterkte , valt mee met wat ik had toen ik in augustus mijn duke opvouwde.


Achter af heb ik nog geluk gehad, want als ik mijn andere been bekijk hoe blauw/paars die nu is, daar het zelfde mee kunnen gebeuren, die heeft dezelfde smak in dezelfde postie gemaakt, dan had ik 2 knieën met een probleem.
 
Heb vanmiddag effe stukje gereden met motor .
Maar hij blijft heel hoog stationair lopen ongeveer 16 1700 toeren ? Heb nog geen boekje dus weet niet of dit goed is ? Heb ook een dopje gevonden . Moet die soms in dit buisje ?
full
 
@largeproject: beterschap!!!

Heren, HIER mijn setje PCV + Quickshifter + Map switch te koop en HIER filmpje op de testbank met QS
 
Nope, moet open blijven, is voor de afvoer van benzine dampen, heeft te maken met de euro 4 shit, oude type had dat nog niet, troep neemt ook veel ruimte in beslag, zo gauw ik weer meer kan doen en de canister remove dongle binnen is sloop ik die zooi eraf.

Over het toerental kan ik je weinig vertellen, heb hem maar een paar keer wat secondes laten draaien.
 
Laatst bewerkt:
Heb vanmiddag effe stukje gereden met motor .
Maar hij blijft heel hoog stationair lopen ongeveer 16 1700 toeren ? Heb nog geen boekje dus weet niet of dit goed is ? Heb ook een dopje gevonden . Moet die soms in dit buisje ?[afbeelding]

Ik heb de beide gasschuiven gesynchroniseerd, toen was bij mij het probleem weg.
 
Nope, moet open blijven, is voor de afvoer van benzine dampen, heeft te maken met de euro 4 shit, oude type had dat nog niet, troep neemt ook veel ruimte in beslag, zo gauw ik weer meer kan doen en de canister remove dongle binnen is sloop ik die zooi eraf.

Over het toerental kan ik je weinig vertellen, heb hem maar een paar keer wat secondes laten draaien.
Bedankt kerel en beterschap !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan