KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
met wheelie control uit bedoel ik de dongle waarmee de abs voor achter ook uit kan.

db killer kwam niet geheel schadevrij uit de uitlaat.... vind het geluid van het complete systeem mooi diep maar niet te extreem.
 
met wheelie control uit bedoel ik de dongle waarmee de abs voor achter ook uit kan.

db killer kwam niet geheel schadevrij uit de uitlaat.... vind het geluid van het complete systeem mooi diep maar niet te extreem.

Ed,

Volgens mij kan de ABS ook gewoon uit zonder dongle.
Die dongle zorgt ervoor dat je settings onthouden worden als je de motor uitschakelt.
Zonder dongle moet je dan na het uitschakelen van de motor alles weer opnieuw uitzetten.

Waar ik overigens een goede oplossing voor gevonden heb (bespaar je 100 euro voor de dongle) zet MTC bovenaan in je favorieten. Kwestie van na inschakelen van de motor 5 sec set knop inhouden 😄

Na mijn vakantie maken we een rondje!
 
Klopt maar, het gaat vanzelf weer aan na contact uit. Vandaar de dongle om niet de hele tijd door je settings te hoeven bladeren.
 
Dat klopt,maar de meeste weten niet eens hoe ze hem moeten uitzetten, dus wat heeft een dongle dan voor een zin. :?

Haha precies dat dus! Net zoals een andere sdr rijder die de dongle al maanden in zn bus heeft liggen, maar ondertussen niet weet hoe hij settings instelt op zn motor. -kuch- KoenWitjes -kuch-
 
austinracing

po2kHD9xj




:)
 
Laatst bewerkt:
'The Beast' heeft vandaag voor het eerst het daglicht aanschouwd... en het was goed :9
Morgen oppikken :]

full
 
Laatst bewerkt:
Bende kapitalisten!

Nieuwe dure moto en meteen pimpen met allerlei lekkers (lees: ook prijzig lekkers)

Jaloers hoor :t :$
 
Haha precies dat dus! Net zoals een andere sdr rijder die de dongle al maanden in zn bus heeft liggen, maar ondertussen niet weet hoe hij settings instelt op zn motor. -kuch- KoenWitjes -kuch-
Haha kut daan! Dongle ligt inmiddels al naast mijn pc monitor.

@noknee, mooi machientje.

@cSr zonder full akra kan echt niet meer in 2017! Crisis is officieel voorbij.
 
met wheelie control uit bedoel ik de dongle waarmee de abs voor achter ook uit kan.

db killer kwam niet geheel schadevrij uit de uitlaat.... vind het geluid van het complete systeem mooi diep maar niet te extreem.

Weet iemand van hier waarmee de DB killer vast in de demper zit in een 2017 full Akrapovic Evo? Is dit een imbus of een torcks en welke maat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan