KTM 1290 Superduke

Status
Niet open voor verdere reacties.
net wat zitten lezen hier en al leuke ideetjes en links zien passeren.

zal even mijn laatste aankoop ook tonen

duke.jpg
 
Laatst bewerkt:
hahahhaah jups, was het beu dat iedereen telkens achter die uitlaat kwam vragen.

sc project sticker eraf, namaak akra sticker erop en laat ze nu maar googlen :) :)

battle of the lowlands vorig weekend op zolder stuurde Vos nog techniekers naar mij om te weten waar hij die uitlaat kon krijgen
 
Laatst bewerkt:
Is het iemand al gelukt om met de SD slippend de bocht in te gaan in de Supermoto stand en zogenaamde slipperclutch?
Bij terug schakelen gaat toerental nog steeds sky high, zou niet mogen gebeuren met de SC.....
 
Is het iemand al gelukt om met de SD slippend de bocht in te gaan in de Supermoto stand en zogenaamde slipperclutch?
Bij terug schakelen gaat toerental nog steeds sky high, zou niet mogen gebeuren met de SC.....


Zou me niks verbazen als je sc stuk is was bij namelijkdat hij het niet deed koppeling ging boven de 8k rpm slippen hebben de koppeling vervangen en nu doet de sc het ook
Als je op internet zoekt vind je er meer over
 
Is het iemand al gelukt om met de SD slippend de bocht in te gaan in de Supermoto stand en zogenaamde slipperclutch?
Bij terug schakelen gaat toerental nog steeds sky high, zou niet mogen gebeuren met de SC.....


Schorriemorrie!
 
Is het iemand al gelukt om met de SD slippend de bocht in te gaan in de Supermoto stand en zogenaamde slipperclutch?
Bij terug schakelen gaat toerental nog steeds sky high, zou niet mogen gebeuren met de SC.....

waarom zou dat niet mogen ??
enkele vitessen naar beneden en bruut de koppeling los....je achterwiel slipt niet door.....dus ze werkt.

ok ze is niet te vergelijken met bvb de suter slipper op mijn fireblade maar die is dan ook volledig instelbaar.
 
waarom zou dat niet mogen ??
enkele vitessen naar beneden en bruut de koppeling los....je achterwiel slipt niet door.....dus ze werkt.
ok ze is niet te vergelijken met bvb de suter slipper op mijn fireblade maar die is dan ook volledig instelbaar.

Bijna richting redline zou mijnsinziens niet mogen met een SC.... Tuurlijk is een aftermarket bijna altijd beter, maar dit valt me wel een beetje tegen....

Schorriemorrie!

Zit erop.....dus uitproberen O-)
 
Laatst bewerkt:
Kom er net achter dat me remblokken voor al op zijn

Vind ik vrij snel schijnen +\- 20k km mee tegaan hoor ik net kosten €140
 
Hallo Allemaal !! sinds 1 week ben ik eigenaar van deze gave machine heb hem nieuw gekocht en gelijk een Evo 2 systeem laten monteren met alle toebehoren. En ik kan maar een ding zeggen GAAF !!
Heb hier voor een k9 GSX-R 600 gereden Hoegee getuned en wilde in eerste instantie stoppen totdat deze motor op mijn pad kwam. vorig jaar zag ik hem tijdens een race in het programma van de Ducati 3D Cup op de Nürburgring en was meteen verkocht... En nu staat hij bij mij thuis 8-)

Dit is hem dan.
Inmiddels is de nummerplaat houder vervangen door een korter exemplaar en is er een Akrapovic systeem gemonteerd, Carbon uitlaat beugel en is er een afdekking onderweg voor het passagiers zitje.

sbsuu1.jpg

2q33ndc.jpg


Groeten Nick.
 
Gisteren een vers setje banden gemonteerd. Dit keer Michelin Pilot Power 3 eens proberen.
De achterband was goed versleten. Er zat geen profiel meer op de Bridgestone RS10, maar alsnog had ik zelfs in de regen behoorlijke grip! Er kwam wel wat beweging in de achterkant. De band bleek bij demontage ook zo slap als een vaatdoek. Totaal aan gort gereden. :]

qqo2kk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeg allemaal wel leuk en aardig, maar wie kwam net met een SD (kenteken 38-xx-xx) en 2 andere motoren een bezoek aan mijn KTM brengen??? Samen met een Haya en Monster.....Kentekens zijn trouwens bekend.
 
Nou NOG niets....ze komen een prive binnenplaats op met veel herrie, staan bij mn fiets te kijken en rijden dan weg....
Kan natuurlijk helemaal niets zijn, maar ik hou daar niet van....


Nee zouden me nek haren ook van recht op gaan staan van dat soor volk |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan