Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ jong belegen:
Heb jij die remschijven nog en zo ja welke zijn het en wat wil je er voor?
Groetjes mark
Heb ff een paginatje gemaakt op FB;
" KTM Superduke R 1290 BE/NL "
Zat vroeger met men 690 in zo'n groepke, en was enorm handig/leuk voor fototjes te delen en onderdelen te wisselen/verkopen. Aangezien er nog niet zoveel van ons rondrijden best zoveel mogelijk samenhokken . Join maar als je wil
Ik wil dit topic even aanvullen met een positief bericht:
Ik heb nu 6000 km weg sinds maart op de SD.
Daar zit 1 circuitdag bij.
Ik heb (nog) geen boetes binnen.
Ik heb geen enkele misslag of mankament gevonden.
Met een 200/55 Bridgestone RS10 werkt de TC perfect; veilig zwarte strepen trekken.
Geen druppel olie hoeven bijvullen.
Handvat verwarming is perfect.
Kortom: beste motor ooit
Zeker!
Ik heb de 22k km gepasseerd en heb een mooie deal kunnen maken bij motor city om hem in te ruilen voor een nieuwe.
Ik heb weer precies dezelfde besteld
Tot nu toe heb ik nog geen motor die ik liever zou willen hebben kwa uiterlijk, betrouwbaarheid, vermogen en rijplezier dan de Superduke 1290.
Als die zo betrouwbaar is waarom wil je dan een nieuwe na 22.000km? In de Motoplus had de 1190 Adventure na 50.000km meer pk's en nm dan de testmeting bij 2500km.
Moet er nog een zekering tussen als je stroom haalt vanuit acc2? ( onder het zadel )
Ik had het ook, ff wat strakker zetten, wist eerst niet wat het was, met ingetrokken koppeling hoorde je het ook niet en in de regen ook niet, maar was de ketting achteraf.
Wel vreemd, de eerste 80km hoorde je hem niet en plots was het der, terwijl ik vond dat de ketting toch behoorlijk al wat op spanning stond, maar goed iets strakker en het is opgelost.
Bout losdraaien en met de haakse sleutel de as verdraaien, mooi systeem.
Licht schaven van de schijfremmen is me ook opgevallen, bij anderen motoren die ik had hoorde je dat niet.
Heb ergens in een Duits blad onlangs gelezen dat het een idealen les motor zou zijn.
Wiel zit altijd recht, gezien de bevestiging, in je gereedschaps setje zit te haakse sleutel om de naaf te verstellen.
Check je handleiding anders ff, staat precies in hoe het moet.
Een lang weekendje Ardennen gehad met een paar motor maten, niet echt goed weer gehad maar was wel fun.
Vraagje op de snelweg had ik 235 echte kilometers op de GPS maar ik durfde niet harder,omdat ik geen druk meer voelde op het voorwiel. dat gaf mij geen vertrouwd gevoel.
Op mijn blade was dat wel anders..
Herkent iemand dit ook,was trouwens niet echt comfortabel rijden .....