KTM 250 GS uit 1989

Heb je nog onderdelen van dat ding te koop?
Zuiger + cilinder?

Ik heb er nog twee in de schuur staan die ik niet af krijg...
 
Heb je nog onderdelen van dat ding te koop?
Zuiger + cilinder?

Ik heb er nog twee in de schuur staan die ik niet af krijg...

Zuiger en cilinder heb ik niet los. Wel diverse plastic onderdelen, een subframe en een zadel.

Misschien is de motor iets voor je, je hebt in ieder geval dan voldoende reserve onderdelen.
Over de prijs valt te praten..

Dpo
 
Zuiger en cilinder heb ik niet los. Wel diverse plastic onderdelen, een subframe en een zadel.

Misschien is de motor iets voor je, je hebt in ieder geval dan voldoende reserve onderdelen.
Over de prijs valt te praten..

Dpo

Nee ik hoef niet de hele motor, ik heb er al twee joh... (PM mij je laagste prijs maar voor alleen de motor)
Succes met de verkoop
 
Goeiesmorgens ! Deze ktm heeft geen lekke banden _O-
Je andere is bijna weer klaar ;)
 
ik bied 650 euro, maar afhankelijk van waar de ktm staat en of de onderdelen hetzelfde zijn als die van een 87er.

Onderdelen zijn van 85 tot 90 het zelfde / uitwisselbaar. De laatste 2 jaar hebben ze een powervalve gekregen, daarvoor hebben ze dat niet. Meer verschillen zijn er niet dat ik weet.
De ktm staat bij mij in de schuur (Hoogerheide), op zo'n 40 min rijden van Eindhoven.

Je bod / de vraagprijs kan ik niks over zeggen, dat is aan dpo.
 
mischien een beetje onnodige vraag, maar is ie toevallig <25 kw?

Jazeker ! 6 kw op kenteken....
Maar in het echt toch wel ruim over de 25kw :]

Op verzoek wel iets te begrenzen onder de 25kw. Dat betaald dpo gewoon voor je...... aan mij :+
 
kom op jongens dit ding heeft mij ook een hoop lol bezorgd en hij ziet er nu ook nog eens beter uit als dat ie er ooit uit heeft gezien

suc6 met de verkoop verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan