KTM 250EXC

Eloy0

Rookie
13 feb 2019
24
3
Goedenmiddag,

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe enduro motor. Nou ben ik een 2t lief hebber dus zit ik te kijken voor een KTM 250 EXC of een Husqvarna WR250. Nou vroeg ik me af hoeveel uur ik nou ongeveer met een zuiger kan doen. Ik heb meerdere dingen gelezen maar nog niet echt duidelijker geworden. Ik ben nog een beginner met enduro rijden waarschijnlijk ga ik de motor alleen gebruiken voor Freeride en KNMV ritten. Was benieuwd wat jullie ervaring daarmee is.
 
Het hangt er van af hoe hard je rijdt. Mijn crosser krijgt iedere 40 uur een nieuwe, mijn enduro iedere 60, en misschien kan jij wel 80 of 100 uur met een zuiger als je als een oma rijdt ;-)
 
De ouwe husq's 2 takt (wr) serie zijn voor het geld wel toffe bikes (meerdere jongens in onze groep ook mee begonnen) maar de ouwe husq parts worden wel al schaars.. Zuigers e.d zal geen probleem zijn.

Ouwe ktm spullen is wat dat betreft makkelijker, maar die bikes ken ik eigelijk alleen van het 2008 model
 
Thnx voor de reacties! Ik ben momenteel nog een beetje aan het zoeken naar een mooie husq wr250 rond 2010 :)
 
Toevallig hier nog iemand die een KTM 250 exc of Husqvarna 250 2t verkoopt voor max 3500 eu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan