Ktm 350 lc4 met kenteken (bwjr.'93)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jabba

Die hard MF'er
Donateur
18 apr 2005
798
300
Oentsjerk
Deze krachtige viertakt enduro met kenteken heeft een vrijwel nieuwe ketting en tandwielen, een goede voorband en een nog redelijke achterband. Qua rijwielgedeelte vind je volgens mij geen betere. Hij is af fabriek wp gedempt en geveerd, inclusief wp-upside down voorvork. Ik wil zelf naar moderner en lichter (250cc), dus deze betrouwbare krachtpatser mag nu inclusief gebruikshandleiding weg voor slechts 1500 euro.
Bel voor info of een afspraak om te komen proefrijden 06.52070822 of 050.3125424

 
Laatst bewerkt:
full
 
km stand? en hoe is ie gebruikt? voor de enduro's of op de weg of combi, hoeveel km geleden heeft ie een beurt gehad en wat is er aan gedaan?
[/quote]

De Km-stand is een beetje onduidelijk, de tellerkabel was stuk toen ik hem kocht. Er zit nu zo'n digitaal tellertje op. De vorige eigenaar gebruikte hem alleen op de weg (woon-werkverkeer), met af en toe een landweggetje. Ik heb hem zelf nog maar kort in bezit, en wisselend gebruikt, af en toe op de weg, soms op een terreintje en wat landweggetjes. Hij is mij toch wat te zwaar en te sterk. Ook was ie voor mij een beetje aan de hoge kant (ik ben 1.70m). Heb hem ietsje verlaagd door de achtervering wat losser te zetten en de vorkpoten wat te laten zakken. Uiteindelijk wil ik wel iets lichters en moderners, een tweeënhalfje of zo.

Ik heb hem zelf onder handen genomen toen ik hem kocht. Ketting en luchtfilter gereinigd en ingeolied. Bij Mulders motoren Veendam is er twee week terug een nieuwe krukaskering ingezet (hij lekte wat olie, en dat is nu compleet verholpen), en toen is meteen ook de olie ververst. Verder heeft de vorige eigenaar er een nieuw big-end in laten zetten.
De vraagprijs is trouwens gezakt naar 1500 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan