Watvoor rook?
Blauwe rook is mengsmering die verbrand word.
witte rook is motorolie die verbrand word.
Watvoor rook?
Blauwe rook is mengsmering die verbrand word.
witte rook is motorolie die verbrand word.
ik ken geen olie die witte rook geeft als ze mee verbrand wordt.
@ TS : wordt het slechter als je de choke trekt ?
Als dat niks oplevert zou je een nieuwe carburateur kunnen bestellen (100 euro voor een replica op AliExpress).
In de brommer wereld gebruiken ze ook Chinese replica carbs,alleen word dan vaak het binnenwerk van de originele fabrikant gemonteerd en dan werken ze heel aardig.
een originele Keihin PWK gaan vervangen door China-namaak-brol ... en dat gaat beter zijn
Verkeerde hoofdsproeier , kun je de stationaar en hoofdsproeier niet hebben omgewisseld.Thanks voor alle reacties!
even een update, heb vandaag even gekloot en heb het luchtfiter er af gehaald en de uitlaat demper om te kijken of deze vol zat en hij misschien zijn druk beter kwijt kon met alleen de voorpijp. Echter maakte niks verschil. Choke of geen lijkt ook niks te veranderen.
heb even een filmpje gemaakt van de rook, het maakt niet uit hoe warm deze is hij blijft roken.
Er zit nu trouwens aspen brandstof in dus 1:50 gewoon.
Verkeerde hoofdsproeier , kun je de stationaar en hoofdsproeier niet hebben omgewisseld.
uitzoeken wat er in moet en de gasnaald in het mideen zetten.
zo nodig de gasnaald een stukj de hoger of lager zetten.
hou wel je smering met hoge toeren in de gaten.
beter een beetje te veel dan te weinig olie.
Choke maakt geen verschil zeg je.. Het is een benzine-choke? oftwel sluit hij wellicht niet af?
Zou de bougie er maar eens uithalen en kijken of daar geen witte aanslag op zit,zou mij
niet verbazen als de koppakking lek is.Of iemand is veel te enthousiast met de mengolie geweest,
dan alle benzine er uit en opnieuw mengen,ff opzoeken wat KTM opgeeft voor de mengverhouding.Kan je dat niet vinden even bellen naar Brouwer motoren en het aan hun vragen.
Haha wat een oof is die knakkerZelfde als dit?
Dan ligt het aan de carb
Zelfde als dit?
Dan ligt het aan de carb