Als je zo schraal al smeert en hij rookt nog zo erg dan zou hij inderdaad wel eensgeen witte aanslag, wel een zwarte bougie.
de oude brandstof is er al uit gehaald en heb er nieuwe in gedaan met de juiste meng verhouding. zelfs nog iets te schraal namelijk gewoon 1:50
De seals lekte inderdaad een beetje maar het probleem zat geloof ik bij een versleten gasnaald.Maar die gekke amerikaan lost het uiteindelijk op met een andere carburateur. De syptomen zijn precies hetzelfde dus nu ben ik wel nieuwschierig of een andere carb. verschil zou maken.
de uitlaat demper om te kijken of deze vol zat en hij misschien zijn druk beter kwijt kon met alleen de voorpijp. Echter maakte niks verschil.
als er een keerring lek is, is het die aan de kant van de primaire aandrijving. via die wordt er dan bak-olie aangezogen.
aan de andere kant zou hij lucht aanzuigen , en dus zeker niet veel gaan roken of zwaar draaien of viertakten.
Ze kunnen dus beide lek zijn
als er een keerring lek is, is het die aan de kant van de primaire aandrijving. via die wordt er dan bak-olie aangezogen.
aan de andere kant zou hij lucht aanzuigen , en dus zeker niet veel gaan roken of zwaar draaien of viertakten.
Welke mengverhouding heb je in de tank gedaan? 1 op?
Thanks voor alle reacties!
even een update, heb vandaag even gekloot en heb het luchtfiter er af gehaald en de uitlaat demper om te kijken of deze vol zat en hij misschien zijn druk beter kwijt kon met alleen de voorpijp. Echter maakte niks verschil. Choke of geen lijkt ook niks te veranderen.
heb even een filmpje gemaakt van de rook, het maakt niet uit hoe warm deze is hij blijft roken.
Er zit nu trouwens aspen brandstof in dus 1:50 gewoon.
Dat heeft de TS al in de openingspost aangegeven. Er wordt gezocht of er misschien andere mogelijkheden zijn waarvoor het blok niet open hoeft.Dat zeg ik, krukas keeringen
Kies Halflive voor mod!Dat heeft de TS al in de openingspost aangegeven. Er wordt gezocht of er misschien andere mogelijkheden zijn waarvoor het blok niet oven hoeft.
Uiteindelijk kan je gelijk hebben maar je hoeft niet te drammen over iets wat allang meegenomen is.
het is vooral de eindpijp van de expansie die dicht gaat zitten.
en ik zou het olienivo van de bak héél goed ik het oog houden, zou me niet verbazen dat hij bakolie opzuigt en opstookt.
maar enige goede manier is = alles uiteen, ook het ganse blok. nooit voort gaan op wat de vorige eigenaar zegt, die wou er namelijk vanaf en zal je wijsmaken wat je maar wil zodat jij zijn zorgenkind overneemt.
zelf alles kontroleren en nakijken. sowieso nieuwe krukasdichtingen en lagers, en tenzij zuiger er als nieuw uitziet die ook veranderen. het is een performante 2-takt , daar moet je goed zorg voor dragen. doe je dat niet vliegt hij vroeg of laat uiteen. Heb je dat er niet voor over, moet je een 4takt kopen.
en de carb zelf kuisen.