Hallo allemaal!
Even voorstellen,
Jeroen
26 jaar
honda cx500
indian scout
afrika twin
suzuki dr big
yamaha xt 660
bmw gs 1100
Aprilia dorsoduro 750
En jawel! nu een ktm 360 kunnen kopen, eindelijk een dikke twee takt!
Genoeg te doen aan het uiterlijk, het is een supermotard en heeft een poos stil gestaan.
Nu loopt hij prima alleen ''4takt'' houd hij in en komt slecht op toeren. Ook rookt hij behoorlijk en als hij warm is word dit niet minder.
nu lees je gelijk een boel over krukaskeringe e.d.
Maar kan het ook gewoon zijn dat hij teveel brandstof krijgt en mn uitlaat vol zit met olie?
als de brandstof toevoer geknepen word lijkt het beter en toen m,n tank bijna leeg was trok hij opeens als een beest en liep hij wel goed. (blijft wel roken)
Motor heeft dus een paar jaar stil gestaan. Zit nieuwe brandstof in en de carberateur is ultrasoon gereinigt.
Wat is wijsheid en kan ik eerst nog proberen voordat ik mn blok lospak om de boel te checken.
MVG jeroen
Mooi ook weer opgelost, veel rijplezier.Keerring vervangen aan koppeling kant.
beetje roken in het begin, waarschijnlijk oude olie die nog onder de zuiger zat.
na meerdere keren vet slaan begon hij eindelijk beter te lopen en uiteindelijk begon het er op te lijken. goed warm gereden de rook is verdwenen hij komt opzich goed op toeren alleen houd nog wel wat in (moet veel feller zijn) nu morgen even kijken of ik het powervalve gedeelte wel weer goed in elkaar heb gezet en anders even zien of er nog te stellen valt aan de carburateur.
Bijna :p. Vandaag weer met de KTM bezig geweest. Power valve gecontroleerd en andere sproeiers geprobeerd. Niks helpt hij mist vermogen, kom niet verder als z'n 4de versnellingen in de 5 zakt hij helemaal in.
Lage compressie wordt ie ook sloom van
Bijna :p. Vandaag weer met de KTM bezig geweest. Power valve gecontroleerd en andere sproeiers geprobeerd. Niks helpt hij mist vermogen, kom niet verder als z'n 4de versnellingen in de 5 zakt hij helemaal in.