KTM 390 Duke incl. garantie 2018 7500km

Status
Niet open voor verdere reacties.

monster-aj

Rookie
3 apr 2019
3
0
Delft
- meer foto's volgen vrijdag 21 februari -

Prijs: €5500

Ik heb de motor nu een jaar in mijn bezit en ga er met pijn in mijn hart afscheid van nemen. In verband met een andere baan heb ik een minder spannende motor gekocht die beter geschikt is voor woon - werk verkeer.

De motor heeft in december 2019 een 7500 km beurt gehad (Goedhart). Er is ook een nieuwe achterband op gekomen, een Metzeler Sportec M5 Interact, precies dezelfde band als waar de motor origineel mee geleverd is. Daarna is de motor in winterslaap gegaan.

Verder is de motor nog voorzien van een Interphone telefoonhouder met USB aansluiting, R&G korte kentekenplaathouder, originele KTM handkappen en een origineel KTM ruitje. Deze powerparts komen het imago van de motor echt ontzettend ten goede. De handkappen zijn daarnaast veilig en zorgen voor warmere handen.

De motor is tevens voorzien van verlengde fabrieksgarantie, dit geldt tot en met september 2020, nog 6 maanden dus!

Ik heb destijds één van de beste motorhoezen op de markt erbij gekocht (Verheul, €70). De hoes kan ik niet meer gebruiken voor mijn andere motor en krijg je er dus bij.

Uiteraard heb ik de spiegels en alle rekeningen, boekjes, sleutels erbij.

Motor is te bezichtigen in Delft of in Zuidland.

IMG_20200111_144828.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan